Uiteraard een luxe probleem, maar poeh wat is het ieder jaar lastig. Waarschijnlijk omdat ik zelf gewoon te moeilijk ben/denk. Nu het oog op family park altomincio family park, maar is het zwembad wel leuk genoeg voor een 8 jarige? bella italie: zijn daar mensen geweest en is het een aanrader? Dat het een grote camping is vinden we niet erg...... Verder nog tips/ideeën. Graag een keer italie (voor eerst) niet te ver vandaar omgeving garda meer. Liefst ook geen badmuts..... gr vruchtje
Wij zijn meerdere melen in Bella Italia geweest. Het heeft zijn minpunten, maar zeker ook heel veel pluspunten. Ik zou het zonder aarzelen aanraden. De ligging is perfect, heel veel voorzieningen, en hoewel het mega groot is (en ik houd niet van mega-campings), voelt het op een of andere manier niet zo. Oh, en het restaurant was super... Altomincino ken ik niet.
Wij zijn afgelopen naar naar Altomincio geweest en wij vonden het er heerlijk: een schone en ruime camping, vriendelijk personeel, veel speeltuinen, prachtig zwembad en leuke kinderanimatie. Het zwembad is erg groot en er zijn een paar leuke, grote of lange glijbanen. Ik denk zelf dat het ook voor een 8-jarige zeker nog heel leuk is. Maar het is geen aquapark of zo, met 30 spectaculaire glijbanen, dus het hangt er ook een beetje af wat je zoekt. Ik vond het een fijne camping met een hele prettige afwering ieder geval.
Hoi, altiminio is echt een hele mooi en schone camping. Het zwembad is mooi en de glijbanen waar je met een band van af gaat zijn super. Nadeel/voordeel het is een autovrije park. Dus best wel vaak sjouwen met je boodschappen of wachten tot er een golfkarretje langskomt. Het is ook echt een hele grote camping. Kijk uit met waar je boekt en hoe cemtraal de stacaravans staan. Als je pech hebt sta je boven en dat is een stuk wat aangebouwd is en echt heel ver van alle faciliteiten. Nog een nadeel is dat er op loopafstand niks te doen is.