Hey meiden met kids, geven jullie wel eens nutricai of olvarit of bambix aan de kleintjes? Sparen jullie de streepjescode's? Mag ik vragen of als jullie het geven en niet sparen ik ze kan krijgen? Ben voor korting aan het sparen..maar omdat ze geen potjes meer eet blijf ik hangen op 25 euro en wil graag iets waar je 40 euro korting op kan krijgen..dus nog 3 volle kaarten van 20streepjescodes te gaan..... En alleen met bambix eens per 4 maanden kom ik er niet erg hard hahaha. Denk aan mij??
niemand? je krijgt een envelop met postzegel toegestuurd!! kost je dus niets enkel ff van het potje pak afscheuren/knippen....
Hey meid, Ik heb nog 4 codes liggen van de spaaractie (dus geen streepjescodes maar echt al thuisgestuurde codes) . Goed voor 20 euro korting. Ik weet alleen niet of ze het nog doen, maar stuur me maar een pb met je adres dan doe ik ze vanmiddag nog op de post. Groetjes Conijn
oh dat is geweldig! PB komt eraan, dan zullen we eens zien of ze het nog doen...ben ik meteen aan mijn bedrag!! Wil je zelf niets bestellen dan?
oh jullie zijn lief! Corina, jij krijgt ook PB! Doe je er echt niets mee? en ze hebben zo een leuke dingetjes!
Ik ook niet hoor. Ik heb ze al vanaf 10 mei hier in huis en nog nooit wat mee gedaan! Ik heb je de codes gepbt Liefs
dit smaakt naar meer hahaha, zijn er nog mensen die er niets mee doen? Ik zou ze graag van je overnemen! zoals gezegd, je krijgt een envelop met postzegels thuis gestuurd zodat je ze mogelijk op kan sturen.... Zijn ermensen die willen helpen? doneer! ipv weg gooien....
nu als mensen zich geroepen voelen, mamajuf spaart ze dus ook... laten we eens zien of er mensen zijn die ze voor ons willen sparen en opsturen....(hopen dat ze zelf niet zien welke leuke dingen je ervoor kan krijgen voor een minderer prijs.... )
Streepjescodes? kan dat dan ook van de pakken Rijstebloem? dus die vanaf 4 maanden? want dan heb ik er wel eentje sowieso.
Ik spaar ze ook had ook al een topic geopend bij gratis en aanbiedingen. http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/226995-nutricia-spaaractie.html
oh had je topic niet gezien hahaha. ach...2 topics is toch niet erg... ik wil ook wel ruilen tegen DA punten....heb die ook nog ewl een zooi, maar daar vind ik niets leuks bij.
Hier zitten we nog aan voeding nr 1 en die doet niet mee met de actie dus duurt nog wel even voordat wij kunnen sparen. Dacht misschien kan ik hier vast een begin maken.
ghehehe, ja en wij zijn er uit bijna aan voeding...dus ik kwam tekort. heb een paar codes gekregen en krijg nog een paar streepjes via de post hopelijk.... maar het is aanstekelijk...en het zijn leuke dingen hahaha, vooral met naam erop enz... vind die zitzak ook nog wel leuk, dus moe tik daar weer voor sparen.... ik sluit niemand uit, dus als je gewoon hier post ik zoek ook. De aanbieders kunnen zelf kiezen wie ze sturen ofzo.. En trouwens, de vraag van bambix...jaa die telt ook mee!
Het zijn idd erg leuke dingen. Was er nog niet uit wat ik wilde sparen wilde eerst even afwachten wat er nog aan dingen waren tegen die tijd dat wij genoeg hebben.
Welke streepjescodes gaat het om? Want ik zie nergens op de potjes op pakjes staan dat er een spaaractie is? Ik heb nog een pak bambix licht volkoren staan, van 8 maanden.. Is die streepjescode daarvan wat je bedoeld? Geef ook potjes olvarit, meestal Friso maar heb ook olvarit, 8 maanden, die streepjes codes ook? want dan mag je ze van me hebben hoor!
Volgens mij tellen alle codes anders even op de site kijken welke je wel en niet kunt gebruiken. Scheelt misschien weer potjes weken. Als Antaris ze niet meer hoeft heb ik er wel belang bij.