Ik sta op het punt om een tweedehands duowagen te kopen. Helemaal compleet, alleen de voetenzakken ontbreken. Nou is dat in het begin niet erg, want de baby gaat in het wiegje in een dekentje en voor mijn dreumes wil ik de voetenzak van de enkele wagen gebruiken. Passen voetenzakken van een enkele wagen (in dit geval Mutsy) wel op een duowagen? Omdat die toch wat smaller zijn? En tot welke leeftijd of lengte past een kind eigelijk in zo´n voetenzak? Want sommige duowagens zijn gemaakt voor kinderen tot 4 jaar, passen die 4-jarigen dan nog steeds in die voetenzakken? Ik zie mijn dochter namelijk niet over 2 jaar nog in die Mutsy voetenzak....
volgens mij passen die voetenzakken wel hoor. maar een 4 jarige nog in de wandelwagen?? dan kunnen ze best een heel eind lopen hoor. denk niet dat je ze dan nog in de wandelwagen hebt zitten.
Ik denk bijv. aan een lange dag in de Efteling, waar ze misschien even willen zitten om bij te komen. Mijn dochter loopt nu al heel goed en ver, alleen niet naast mij . vandaar dat we een duowagen gaan kopen. Ik weet echt niet of we hem wel blijven gebruiken tot zij 4 is, ik vroeg me gewoon af of het theoretisch gezien past, omdat de wagen dus voor kinderen tot 4 jaar is.
ik mijn duowagen (mountain terrain) passen gewone voetenzakken. Ik heb er 2 can de prenatal erbij gekocht en 2 van een ander merk. Maar mijn bijna 4-jarige die niet heel lang is zou ik daar niet meer in krijgen. Verder past ze er nog wel in (zet haar er weleens in met schoenen aantrekken) maar ze mag er niet meer in. Anders zou ze dus echt niet lopen . Ook vind ik het vies om een kind met schoenen in de voetenzak te zetten, dus ik gebruikte de voetenzakkken niet meer toen ze fatsoenlijk liepen, bij dochter was dat met 2j11 mnd dus. Zoonlief zal er volgende winter er ook niet meer inzitten en misschien eind deze winter ook al niet meer.