Weet niet of het mag,maar wilde dit even delen. Mijn man was net bezig met de instellingen van onze nieuwe WII en 2 vonden dat erg interresant 100_1060.flv video by nathalie - Photobucket
Whaha super joh! Haha! Dat is leuk trouwens als je net een 'spannend/moeilijk' spel doet, helemaal in spanning, verlies je omdat de kat ineens voor je beeld zat !
OOOH! Wat lief! (De kat van mijn moeder heeft dit ook gedaan, op haar plasma scherm, alleen stak die zijn nageltjes uit..... Je kan wel raden hoe haar scherm eruit zag?)
Aww rare theemutsen die katten heh? Hier heb ik alleen een grote dikke hond die telkens voor de wii zelf gaat liggen of ineens opstaat en dan voor de sensor zit Naja en een Wendy die nog wel eens op het heetst van het spel op de reset of uitknop drukt...
Haha dat lijkt mijn dochter wel die vind het ook altijd erg leuk om op de uit knopjes te drukken of het nu van de dvd speler, de wii of de xbox is. Toen we laatst de WII mee hadden genomen naar mijn schoonouders vond hun pup het fitboard blijkbaar erg leuk want elke keer als iemand er mee aan het spelen was frummelde hij zijn lijf tussen je benen om daar vervolgens zijn slaapje te gaan doen .