Heey Nou ik heb even een vraagje, herkent iemand het gevoel alsof je baarmoeder/onderbuik samentrekt en even zo blijft? ongeveer 10 sec.. Ik had dit namelijk gister en weet niet echt wat ik ervan moet denken. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen! Liefs
Ik heb ook heel vaak dat soort gevoel in mijn onderbuik.. Vooral gisteren weer. Heb het wel vaker gehad en helaas betekende het niets. Maar iedere keer wanneer het gebeurde, dacht ik ook vanne, is het misschien wel dit keer raak. Tis beter om er niet op te letten, daar wordt je echt helemaal gek van. Ik wel tenminste
Haha ja word je idd gek van! Maar nu weet ik in ieder geval iets meer bedankt in ieder geval! Hoop voor je dat je snel zwanger bent! zie dat je al best lang bezig bent.
ik ken het gevoel....het was een paar dagen na me ongi....we zijn in jan. begonnen met klussen...en ik dacht het kan niks zijn want ben net ongi geweest....ik heb ook niet getest....ik kijk gewoon uit naar ronde twee....ik heb verder geen symptomen dus het zal wel niks zijn