Hoi allemaal, Voor onze dochter ben ik op zoek naar zakdoekjes van sneeuwitje en tweety maar ik kan ze nergens vinden. Ons meisje slaapt en troost zich met haar doekjes maar ik ben zo bang dat ik er binnenkort kwijt ben vandaar dat ik opzoek ben naar reserve. Ik had er al van wtp gekocht en flink uitgewassen zodat ze lekker zacht waren maar helaas tweety en sneeuwwitje zijn de enige echte voor haar. Dus als iemand weet waar ik deze kan kopen of iemand hier die ze zelf heeft en weg wil doen....... Wij zouden er heeeeeeeeeeeeel blij mee zijn liefs mieke
Bedoel je deze van Tweety? KLEIN TOT GROTE MATEN En deze van sneeuwwitje (eerste plaatje) Zakdoeken - Tiseco - welkom op de Tiseco website
zat ook al op internet te zoeken voor je.. LEUKE ZAKDOEKEN " Tweety " | HEBBEDINGEN | OUTLETKLEDINGWINKEL - Outlet For Kids-
wow jullie komen verder dan ik het zijn wel niet dezelfde als die ze heeft maar ik denk (hoop) dat als deze figuren erop staan het wel goed is ik zal morgen eens foto's maken van die ze nu heeft alvast heel erg bedankt dames helenaal super liefs mieke
als je de fototjes hebt dan zal ik ook eens voor je verder neuzen hier zie heel veel van die figuurtjes en wie weet kan ik je zo verder helpen
ik heb 2 foto's van de doekjes in mijn album gezet (als het goed is ) de andere tweety doekjes ga ik zoiezo bestellen en maar hopen dat dylana deze ook goed vind na 20 keer wassen(zijn ze lekker zacht ) iedereen die me wil helpen onzettend bedankt veel liefs mieke en voor al van dylana natuurlijk
ik ga is voor je op zoek ik geloof dat ik ze nog bij iemand heb zien liggen en anders ga ik eens speuren