Ik kan me jou nog herinneren van de "zwanger worden" forum topics! Wat leuk dat je ook een meisje verwacht! Gefeliciteerd Qua namen ben ik even inspiratieloos, wij hebben er ook ontzettend veel moeite mee .
Lauren Sophie. Mijn dochter heet Lauren. Het werd bijna Lauren Sofie maar toch gekozen voor 1 naam. Kunnen we de volgende dochter altijd nog Sofie noemen.
ButterflyNova, jammer dat jullie de naam nog niet gevonden hebben.. Als wij een meisje krijgen wordt het Jolijn Sophie.. misschien ook wat voor jullie? Wat hier de verdere ideeën waren, maar die de top niet hebben gehaald Sterre Sophie (vanwege initiale SS) Louise Sophie Emma Sophie Bij ons stond Sophie als tweede naam ook als eerste vast, dat is wel toevallig!
Emma Sophie hebben wij ook in overweging maar we twijfelen omdat beide namen al een aantal jaren in de Top 10 staan.
En Emme Sophie dan? Ik had zelf niet echt van Emme gehoord maar gek genoeg was dat het eerste dat in mij opkwam en zag toevallig dat degene na mij ook met die naam kwam.
En een naam die er op lijkt? Zoals: Ella Sophie (deze vind ik erg leuk) Imme Sophie Emmy Sophie Dat al overwogen?
Als jullie Sophie zo'n mooie naam vinden, waarom maken jullie dat dan niet de roepnaam? Onze zoon heeft ook zijn tweede naam als roepnaam. Dat haalt de keuzestress misschien wat omlaag Wij vonden het leuk om de initialen ook een betekenis te geven, als jullie dat ook zouden willen maakt de keuze voor een specifieke letter het kiezen van de naam ook makkelijker. Ik vind Estée Sophie mooi bij elkaar passen. Eigenzinnig en elegant. Met zo'n naam kan je alle kanten op in je leven.
Jep, maar vinden we nog niets echt leuk. Sophie niet als roepnaam, tja waarom precies weten we niet maar we willen dat echt als tweede naam.
Passen doet het zeker, helaas totaal niet onze smaak Ken je dat Franse liedje van de jaren 90 nog over Dominique Toch dank voor je input!
Ik vond een meisjesnaam ook erg lastig. De jongensnaam hadden we veel eerder.. maar uiteindelijk zijn we er uit gekomen. Dat gaat jullie vast ook lukken. Aan de hand van jullie vereiste dacht ik aan: - Merle Sophie - Nova Sophie - Zara Sophie