Wij kunnen wel wat hulp en inspiratie gebruiken; wat betreft jongensnamen. We hebben ze al 2x eerder moeten geven, en de inspiratie is op. - We houden van wat klassiekere namen, maar geen Alexander of Diederik. Olivier vind ik bijvoorbeeld prachtig, maar mn man niet. - Franse namen vinden we mooi, maar moet niet te 'zwaar' worden. Etienne, vind ik niks voor een kind. - 'Gewone' Hollanse namen, zoals Cas, Thijn, Luc, Steijn, Owen vinden we oké , maar nog geen 'wauw'. - Verder staan de namen als Lucas, Marcus en James op ons lijstje. Wie wil ons helpen en/of inspireren?
Laurin! Of Laurent Cedric Floris Daniël David Lucas Xavier Camiel Aaron Quirin Oliver Mathias Lucian Julius Julian Benjamin Jonathan Elias Reza Ezra Rodin Robin
Je zit in de goede richting! Leuk! Naam van één van de jongens staat er tussen. Oliver vind ik leuk, manlief denk ik niet, hij vond Olivier ook niks. Floris ook leuk, maar beetje 'kak'. Laurin/Laurent.. niet gek, maar we hebben een nichtje Lauren.. Ik denk overigens wel dat wij type 'Hockey-namen' kunnen waarderen.
Ik denk verder; Sijmen Thijmen Pepijn Joris Quinten Morris Tobias Maarten Mathijs Rijk Gideon Hessel Wessel Florian Samuel Zeger Vincent Nicolai Nicolas
Thijmen vind ik mooi, die gaat op de lijst erbij. Joris ook erg leuk, maar bekt niet lekker met de naam van broer. Quinten heeft op de lijst gestaan! Dankjewel!
Juliën Hugo Vigo Tobin Storm Revi Thijn Ik ben echt slecht in jongensnamen dus veel meer krijg ik er nu niet meer uit hoor haha
Hugo, Julius, Floris, Max, Jules, Louis, Oliver, Jack, Fedde, Pepijn, Tobias, Casper, Benjamin, Laurens, Valentijn, Philip, Sebastian, Felix, Abel, Ruben, Florian, Marius, Stijn, Tijmen
Andreas, Armin, Aron, Arthur, Arvid, Bastiaan, Bjarne, Casper, Cedric, Chris, Christian, Daniël, David, Dominic, Elias, Ezra, Fabian, Felix, Fender, Florian, Floris, Gabriël, Gideon, Hidde, Hugo, Isaac, Jaron, Jasper, Jeftha, Jelmer, Joas, Jonas, Joshua, Julian, Julius, Jurre, Koen, Laurens, Lennon, Lester, Manuel, Marijn, Marnix, Maxim, Menno, Morris, Otis, Pepijn, Pieter, Quinten, Rafael, Raphael, Reza, Ruben, Samuel, Sebas, Silvan, Simon, Stijn, Thijs, Thomas, Tobias, Tristan, Twan, Victor, Wessel, Xavier, Yanick, Zeger
Clement Yannick Leander Iskander Silvijn Florent Laurens Mathis Samuel Guido Fabian Gabriel Gideon Jochem Dorian Marijn Matthijs Joren Kieran Roan Rowan Duco Vincent David Matthias Cesar Emile Louis Arnoud. Lucien Cyriel Lieuwe Lennart Maxime Didier Clemence Alain Ferron Jesper Kyan Killian Merlijn Sebas Silvan Soren(uitspraak Suren) Daniel Jonah Marnix Rogier
Sten Kylian Victor Brent Allard Beau Boris Cedric Dexter Gilles Ivar Midas Steyn Thierry Tibor Viggo Zeger Yves Louis