gezocht mensen die paranormaal begaafd zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door msbs, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    ik ben zelf paranormaal begaaf ik kan aura's zien voelen wat andere mensen hebben enz. ik zou graag met meiden in contackt komen die dit ook hebben

Edit mod:
    Titel aangepast

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hier nog iemand die paranormaal begaafd is.
    ook heldervoelend. en nog in ontwikkeling.:)

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik zie dat je ook hier in redelijk in de buurt woont hihi

4. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    ik ben ook nog steeds aan het ontwikkelen ja klopt is vlak bij gaan daar heel vaak naar de dierentuin

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ikzelf ben t niet, maar wel een goede vriendin van mij.
    Ze heeft ook een eigen website en doet verschillende dingen zoals; Reiki, automatisch schrift, pendelen, foto lezen etc.

Vind het wel heel erg interresant en lees er graag over....maar vind het ook wel eng soms.

Maar goed, dat was je vraag niet he;)

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Paranormaal noem ik het liever niet, gewoon intuitief meer ontwikkeld dan de meesten. Ik zie ook aura's, overleden mensen in de kamer (zag mijn eigen kindje staan voordat ik zwanger werd :)) , voel aanwezigheid enz enz. Ook doe ik aan reiki, wat ik een erg fijne manier van energie doorgeven vind. (Maar paranormaal vind ik geen fijn woord, omdat het dan zo klinkt alsof je je meer voelt dan een ander ofzo)

Doen jullie hier iets mee? Cursussen o.i.d? Ik doe dat regelmatig en het is een leuke manier om met anderen in contact te komen.

7. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    ikzit wel op een forum hier zijn helaas geen cursussen meer in de buurt

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    In de buurt van Ter Apel niet? Kan ik me bijna niet voorstellen, ter apel is toch niet zo klein?

9. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    er waren altijd cursussen in het gebouw van wonderwereld maar die zijn gestopt

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    in emmen zijn wel cursussen hoor :) is ook niet zo ver uit de buurt bij Ter-Apel

11. Niet meer actief

jij bent toch diegene die ook had verzonnen dat ze zwanger was en een test van iemand anders had gejat? En nu ben je opeens paranormaal begaafd? Knap hoor... :evil:

12. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    ik denk dat je me verward met een ander :confused:

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit graag via pb uitvechten...heeft niks met dit topic te maken geloof ik!

Elmo

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ikzelf ben niet echt paranormaal begaafd.
    Heb alleen dat mensen in mijn dromen aanwijzingen geven of dingen vertellen die later uitkomen/gebeuren.
    Of die ik moet doorgeven aan anderen.. En heb vaak sterke gevoelens bij mensen dat ik weet hoe zij zich voelen.
    Maar zie geen overledenen of iets en weet ook niet hoe ik de dingen die ik wel kan, verder kan ontwikkelen.

15. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Dat heb ik ook. Alleen heb ik het nooit ontwikkelt. Aura's zie ik ook wel.
    Soms denk ik weleens dat ik er wat mee zou willen... al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid wat je ermee zou kunnen.

16. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb wel bepaalde dingen meegemaakt,maar weet niet goed wat ik ermee moet. Ik zie en hoor soms overledenen.En droom vaak dingen die uit komen.

net zoals Aphrodite ook zegt, nog nooit ontwikkelt,en er soms wel iets mee willen doen.

17. :D Hallo! Paranormaal begaafd vind ik nog steeds een beetje een beladen term, maar ja, ieder mens geeft een beestje een andere naam. Ik heb sinds een paar maanden een medium praktijkje en geef o.a. mandala cursussen voor inzichten in jezelf, consults en thema avonden intuitieve ontwikkeling. Linkje staat in het knopje website hieronder.
    Leuk dat hier meer mensen zitten die spiritueel bewust zijn!

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik ben hsp dus van mezelf al erg sensitief. Ook weet ik dingen van te voren al. Maar dat weet ik pas achteraf dat ik 't al wist. Snap je 'm nog;) Durf nog niet altijd op m'n ingevingen te vertrouwen omdat 't op me overkomt als paranoide. Klinkt dat bekend?

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    NEE VLADEMIRA dat doen ze niet!

helaas!

20. schaapje78

4 jan 2009
    7
    0
    0
    weesp
    :D Wat leuk om hier ook iemand te ontmoeten die ook paranormaal begaafd is. Ik heb het sinds me 13 de jaar. De opa van mijn vriend kruipt regelmatig in mijn lichaam . En zo kan hij met zijn kleinzoon praten

Deel Deze Pagina