Klinkt as intuitie Dat heb ik ook altijd! Ik heb een grote interesse in spirituele ontwikkeling maar ik zou mijzelf niet onder het kopje paranormaal begaafd zetten. Ik droom soms over mijn overleden oma. Een enkele keer heb ik een ervaring dat ik denk: dat is geen toeval. Maar ik denk dat iedereen dat heeft als je maar goed genoeg kijkt. Ik wist bijvoorbeeld heel snel dat Yelena snel zou komen en ik was in 1 maand zwanger. Wist ook dat ze een meisje zou zijn. Nu voel ik de energie van een jongetje bij me lijkt het wel. Hij wacht nog even...maar het zou me niet verbazen als ik dan een jongen krijg. Maar ik lees af en toe ff mee, leuk.
Hier nog iemand. Ik wil het ook niet paranormaal noemen maar intuitief of meer gevoelig ofzo. Ik zie aura's en voel veel op afstand. Ik zie entiteiten en kan er soms contact mee maken. Maarrrrrrr, ik ben erg in ontwikkeling en krijg daar hulp bij van iemand. Ik geef Reiki en ben ook andere vormen van healing aan het leren. Ik leer momenteel pendelen en ik ga in 2010 aan een opleiding aan de School of Life beginnen om nog verder te ontwikkelen en dan ook andere mensen te kunnen helpen. Ik voel enorm veel dingen aan alleen herken ik het nog niet altijd of ik durf er niet op te vertrouwen maar het begint te komen. Leuk een topic hierover maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat hier verschillende oproepen gaan komen maar meer om er met elkaar over te praten?
Dees, welke vormen ga je leren? Ik vind Reiki erg prettig. Soms heb ik hele interessante ervaringen (kleuren, beelden) als ik het ontvang. Ik heb enkele cursussen intiutieve ontwikkeling gevolgd. Het sluit aan op dat waar ik mee bezig ben en dat geeft meer zelfvertrouwen. Ik heb ook een groep mensen ontmoet die op dezelfde lijn zit en dat is ook erg prettig. Je kan echt iets in de groep gooien en dan volgt ergens wel een antwoord. Blijkbaar pik ik meer van mijn omgeving op dan ik bewust merk. Soms zeg ik iets wat een ander veel doet terwijl ik het besef daarvan helemaal niet heb. Dit gebeurd me steeds meer.
School of Life is heel breed dus verschillende kanten van healing. Daarbij leert iemand anders me nu ook alvast in zodat ik straks al een goede bodem heb.
Ze leert me werken volgens de methode van Barbara Ann Brennan. Dus healing en werken met aura's en energie. Lastig uit te leggen
Ruim 2 uur. Ik ben nu aan het kijken of ik in de buurt kan blijven slapen bij vrienden of zoiets. Dan hoef ik niet s' nachts terug want de lessen zijn op dinsdagavond.
Oke... dat wist ik dus niet. Eerst maar eens haar boek in handen hebben en rustig doornemen. Er staat zoveel informatie in.
Het is een pittig boek met veel informatie maar ik krijg er hulp bij zodat ik dingen die Barbara uitlegd ook kan ervaren
Een vriend van mij is bezig met een 2-jarige opleiding tot healer en ik ben 1 van zijn proefkonijnen. Heel erg. Hij doet het ergens in Amsterdam en heeft 1 dag in de maand les.
Oke, leuk. Ik heb bewust voor de School of Life gekozen omdat ze volgens de methode van Barbara werken. Degene die mij helpt heeft ook een opleiding gehad (o.a. die) volgens Barbara, heeft een eigen praktijk en past verschillende therapieeen toe.
Het zou gaaf zijn als je uiteindelijk je eigen ding hieron kan doen. Heerlijk om je hart zo te volgen.
De bedoeling is een eigen praktijk en dan verschillende dingen toepassen, net zoals mijn vriendin (die me alvast dingen leert)
Wat is het toch fijn om gelijkgestemden om je heen te hebben. Je leert er zoveel van! Ik ga nu echt eten koken.