Ik vind het toch heel erg nodig om alle pendeldames uitvoerig te bedanken dat zij vrijwillig hun tijd EN energie in ons willen steken Ik heb ondertussen al verschillende pendels verzameld en alleen de tijd zal het uitwijzen wie correct is liever vroeg dan laat maar op dit punt kan ik met mijn 2de ronde nog niet beginnen klagen (alhoewel ik denk dat voor iedereen elke ronde eentje teveel is) Dus bij deze aan alle pendeldames DANK JE WEL voor jullie tijd en moeite!!!
Helemaal mee eens De tijd zal het uitwijzen, maar toch hebben de pendeldames de moeite toch al genomen.. Dus daarom, ook vanaf deze kant: SUPER BEDANKT!! xx
Mee eens ondanks dat het zoals je zegt afwachten is, het blijft en is leuk & het geeft moed en hoop Dus ook namens mij...Heel erg BEDANKT.
indd!! bedankt meiden...!!! heel erg lief dat jullie tijd en ruimte vrij maken voor ons (nieuwschierige, ongeduldige afwachtende) meiden!! dat verdient een bloemetje!!!!
ik sluit me hier ook bij aan, Ik vind het ook inderdaad erg lief en behulpzaam vn iedereen die zo een ander probeerd te helpen !!!! Badankt dames voor alle tijd die jullie voor ons vrijmaken Kuss
Tja jullie mochten wel weten dat we jullie heel erg appreciëren en dat we jullie niet voor vanzelfsprekend nemen!