We zijn na 2,5 jaar weer samen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiewie, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi allemaal!

Ik ben na 3 zware jaren, weer ontzettend gelukkig en dat wil ik ZO graag delen!

Het is een lang verhaal... sorry :)

In januari 2013 is ons zoontje geboren. Een paar weken daarna vertelde mijn vriend (J) dat zijn gevoel niet goed zat mbt onze relatie. Ik probeerde vanalles om het beter te maken/krijgen, maar ik voelde hem wegglippen.
    Hij kreeg steeds meer contact met de buurvrouw A.(van toen 21 jaar, hij was toen nog 29) en ik kreeg er een heel fout gevoel bij. Tot op vandaag zegt hij dat hij niet is vreemdgegaan.. al heb ik daar nog steeds mijn twijfels over.. wellicht dat onze definities van vreemdgaan niet overeenkomen.

Maar goed, in augustus 2013 besloot hij mij te verlaten.
    Stom toevallig (ahum ahum ;)) ging ook de relatie van de buurvrouw uit..
    Tot december 2013 hebben wij samen in 1 huis gewoond. Toen heb ik hem gevraagd of hij bij zijn ouders wilde gaan wonen.
    Ons huis stond toen al een tijdje te koop. In maart/april 2014 kreeg J inderdaad een relatie met A.. hun geluk was van korte duur, want in mei vertelde J dat hij ook niet gelukkig was met haar. Helaas voor hem was A. niet zo snugger met het begrijpen van 'Het is over, ik wil je niet meer zien' en heeft ze hem (en mij) tot december 2015 (yep, bijna 1,5 jaar lang) gestalkt.
    Vanaf dat J en A uit elkaar gingen, hebben J en ik verschillende keren geprobeerd weer samen te komen, maar door A ging dat gewoon niet.

Begin 2015, kort nadat ik in mijn eigen huisje trok, leerde ik iemand kennen. We voelde ons tot elkaar aangetrokken op een manier dat ik nog nooit eerder had ervaren. Dit heb ik eerlijk tegen J verteld en gezegd dat ik met hem (E) verder wilde, een nieuwe start.
    Hoe graag ik die nieuwe start ook wilde, ik kon het niet. Mijn gevoel bleef me zeggen dat wat E en ik hadden, niet voor mij was. Dat ik toch bij J hoorde. In Juni 2015 heb ik E. gedag gezegd en was ik weer alleen met mijn zoontje.

Vanaf dat moment veranderde de houding van J. Hij en ik werden weer toegankelijker. Hij kwam vaker eten en spraken af en toe af om iets samen met Levi te gaan doen. We leerde elkaar weer opnieuw kennen. Wat we voorheen nooit konden (praten) dat konden we nu ineens wel. Ik durfde en kon hem alles zeggen, want wat voorheen mijn grootste angst was, was nu niet meer aan de orde: dat hij me zou verlaten.
    Ik begon weer vertrouwen in hem te krijgen en we merkten allebei dat wat er vroeger was, dat dat er nog steeds was. Natuurlijk hadden we het nu over hoe het zou zijn om weer 'echt' samen te zijn... maar we stelde het steeds uit. Zowel hij als ik wilde ons leven apart weer op de rit hebben.
    Hij een andere baan, en ik wilde alles wat voorheen gebeurd was een plekje geven. We zouden wel zien hoe het allemaal zou gaan lopen.

Oud en nieuw '15 - ' 16...
    zoals vanouds gingen wij het samen met een bevriend stel vieren. Wat een heerlijke avond! Voor het eerst bleef ook ik bij hem slapen. Er is niets gebeurd, behalve dat hij me vastpakte en we bij elkaar lagen, zoals we dat voorheen ook deden.. en dat was denk ik het punt dat we beiden besefte dat we nog ongelofelijk veel van elkaar hielden en gewoon weer bij elkaar wilde zijn. De volgende dat hadden we een heel goed gesprek en die avond was het eindelijk daar... onze tweede eerste kus :)

Sindsdien zijn we geen exen meer. We zijn weer officieel samen, al hebben we echt de tijd genomen hier weer aan te wennen, onze levens samen te gaan voegen. Ons zoontje wist niet beter dan dat zijn papa en mama allebei een eigen huisje hadden, vond het geweldig! En nog steeds is hij dolgelukkig. Iedere keer als wij drieeen dicht bij elkaar staan moet er een groepsknuffel volgen hihi.

In het begin sliepen wij alleen in de weekenden bij J. Na een tijdje werd de periode steeds korter dat ik naar mijn eigen huisje ging, tot ik een paar weken terug merkte dat ik gewoon buikpijn kreeg als ik naar mijn eigen huis 'moest' :)
    Het moment was daar. Het was voor mij duidelijk was dat ik gewoon weer helemaal bij hem wilde zijn..

Wat ik hiermee wil bereiken weet ik niet precies, maar wat ik wel weet; mensen kunnen echt veranderen als ze willen!
    Tot 2 jaar terug had ik dit nooit verwacht.
    Nooit verwacht dat hij en ik weer samen zouden komen en nooit gedacht dat het ooit beter kon worden dan voorheen.. maar niets is minder waar! We zijn beiden apart gegroeid om vervolgens weer samen verder te gaan.
    We kunnen eindelijk met elkaar praten. We begrijpen elkaar eindelijk en zitten eindelijk op hetzelfde level wat relaties betreft..

En nu, ben ik ZO gelukkig!:)

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Dit zijn leuke verhalen om te lezen :) Hoop dat jullie lang gelukkig met elkaar kunnen zijn!!

Geniet ervan meid!

3. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Veel geluk samen :)

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Gefeliciteerd :) en fijn dat je zoontje ook super enthousiast is erover! Een lange weg gelopen maar toch samen :)

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 9 was, en zijn hertrouwd toen ik ongeveer 12 was. Met elkaar! Als mensen dat verhaal horen vinden ze het altijd uniek en zeldzaam ;)
    Sommige mensen hebben soms dingen nodig om de ogen te openen, en bij mijn ouders was het koppigheid en invloed familie dat ze destijds de scheiding hadden doorgezet
    Gelukkig dat ze doorhebben dat ze niet zonder elkaar kunnen, en de familie het ook is gaan accepteren

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Mijn ouders zijn gaan scheiden toen ik17/18 was .. Toen ik 20 was zijn ze weer rustig bij elkaar gekomen ( ook eerst laten) nu ben
    Ik 30 en zijn ze nog steeds samen 😊

Ook de scheiding door gezet door buitenaf en familie .. Nu weer 10 jaar gelukkig samen 😊 Ze kwamen samen toen
    Ik zwanger wad van de eerste 👍

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen en dat jullie echt gelukkig zijn samen. zoiets zie je niet vaak gebeuren :) Bijzonder!

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    wat een super lieve reacties!! Dankjulliewel!! <3

@Melliemuis Dat is ook een van de redenen dat ik het postte.. eens iets met goed nieuws over een break haha :) dankjewel!

@Knutselkitty en @Monique1985 wat lijkt me dat ook heerlijk voor jullie! Ik vind het zo fijn te lezen dat het bij hen allebei ook goed is geweest even uit elkaar te gaan, om vervolgens weer samen te komen! Doet me stiekem ook goed te lezen dat ze na al die tijd nog steeds samen zijn hihi :)

@MissyC en @baby90 heel lief van je, dankje!

8. Ah, heerlijk om te lezen dit! :D Veel geluk samen! &#9829;

9. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Ik wens jullie heel veel geluk samen&#128145;

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Wauw wat fijn ts! Veel geluk samen &#10083;

11. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Super lieve reacties, dankjulliewel!! :)

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Veel geluk! Mooi om te lezen &#128516;

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Heerlijk zeg!

Hier ook een (tot nu toe:p) positief verhaal, met uiteindelijk zelfs nog een kindje erbij. :)

Veel geluk met elkaar!

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Wat fijn! Veel geluk met elkaar :)

15. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Wij zijn ook uit elkaar geweest en weer bij elkaar gekomen. Inmiddels alweer 11 jaar later. Als ik vertel dat ik 2 keer getrouwd ben met dezelfde man krijg ik altijd hele rare blikken!

Veel geluk samen!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat fijn om te lezen. Mooi gezegd ook dat jullie eerst zelf zijn gegroeid en daarna weer naar elkaar toegegroeid.

Heel veel geluk samen gewenst!

17. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Wauw wat een positieve post om te lezen! Heel fijn voor je dat alles zo goed is verlopen!

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat mooi! :) Nu op naar een: 'En ze leefden nog lang en gelukkig.' ;)

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Veel geluk samen! :*

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015