Ik was even benieuwd, voor de mama's waarvan de kinderen binnenkort sint maarten gaan lopen..maken jullie de lampion zelf of kopen jullie er eentje? Of misschien maken de kids 'm op school? Ik ben totaal niet creatief dus neig naar kopen, maar misschien is t ook wel leuk om toch samen met haar te maken..
ik ga hem zeker maken, doe ik altijd met de oppaskinderen al. Nu ga ik er ook 1 met m`n zoontje maken en gaan we lekker in de straat `lopen`
Hier gaat de oudste hem zelf op school maken, en op het knutselclubje van de buurt. Ach, dan heb ik er meteen 1 voor de jongste.
Oudste maakt hem zelf op school jongste ( gaan niet meer naar het kdv waar ze hem zelf maakte) ga ik samen met hem maken (thuis)
Ik ben van Noord naar Zuid Holland verhuist. Hier vieren ze geen Sint Maarten en dat vind ik echt een gemis voor mijn jongste. Die 2 oudsten hebben er zulke leuke herinneringen aan. Die maakten uiteraard hun lampion op school. Met de jongste ga ik er zelf 1 maken, hij wilt een paddestoel. Ik leer hem ook de Sint Maarten liedjes. 11 november gaan we dan naar mijn oude dorpje en gaat de dochter van een goede vriendin Sint Maarten met hem lopen.
Hier wordt het ook op school gemaakt en hiervoor werd het op het KDV gemaakt. Sint Maarten is nogal populair in dit dorpje.
Ga er met/voor Nijn 1 zelf maken. Maar als dat nou jammerlijk mislukt dan ga ik naar de action! Zag gisteren dat ze daar hele leuke hebben. Zo'n bol met daaraan de vorm van oa giraffe, helicopter, vis.
De oudste heeft het al op school gemaakt, voor reserve heb ik er een aantal van de action liggen. De reserve is om te voorkomen dat ze alleen nog een stokje heeft en de lampion kapot gewaaid/geregend is.
Hier weet ik het nog niet zeker. Of maken of kopen. Zag een tip van de Action. Nog meer tips voor leuke lampions?
kinderdagverblijf maken ze maar ik ga er niet mee lopen. Ik ga bij mijn ouders langs thats it. Als ze ouder is en het begrijpt gaan we natuurlijk wel.
Op school gaan we 1 maken ( ik ga mee doen) en thuis ook. Isabella wil het liefst zelf thuis 1 maken. Die van school krijgt Julian dan.
Ik neem aan dat ze hier 1 op de psz gaan maken. Dus we gaan zelf niet één maken, maar misschien ook wel, ach het is ook nog niet 11-11 dus we zien nog wel even.
hier wordt helaas niks aan sint maarten gedaan. Op de 11 van de 11 is hier het startsein van de carnaval. Dan is er verder niks tot februari, maar het wordt hier wel uitbundig gevierd die ene avond.