Gezocht met spoed Huisje voor Dino

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Heb hem ook ff gedeeld op Facebook. Heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje voor Dino!

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ga hem delen op Facebook!

Ik heb een hond die lastig met andere honden gaat anders had ik het zeker overwogen.

Ik hoop dat er nog iemand gevonden wordt!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dat is dus bij elk asiel verschillend.
    Mijn kat was een keer verdwaald en bij het asiel konden ze de chip niet vinden. Goddank dat ik zelf belde of er een kat gevonden was, want als een dier er langer dan 2 maanden zit, slapen ze 'm dus wel in!!
    Beestje heeft er 2 weken gezeten (ze hadden pas na 2 weken door dat ik voor die kat belde, die er dus al zo lang zat, grrr), hij is ook nog met niesziekte naar huis gekomen. Gelukkig hebben ze me een vergoeding gegeven voor alle medische kosten!
    Nee hoor, een asiel zou voor mij ook niet echt een optie zijn, in ieder geval niet het asiel hier.
    Er zijn inderdaad een aantal asiels in NL die wel de mogelijkheid hebben om de beestjes te behouden, maar de meeste niet.

4. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Sorry hoor maar eigenlijk vind ik dat ze die hond bij die mensen moeten weghalen en dat hun nooit geen huisdieren meer mogen hebben. De hond staat er nog geen week op. Wie wilt er nou een hond als het tegen de vakantietijd aanloopt. En dan de hond laten inslapen??? Dan ben je echt geen dierenvriend. Waarom brengen ze de hond niet naar het asiel???

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

Sorry maar ken jij hun situatie? Nee dus oordeel niet zo hard. Deze advertentie staat misschien pas een week op marktplaats maar dat zegt niets over hoeveel ze al gedaan hebben om een nieuw huis te vinden en ook niet of er daarvoor ook een advertentie heeft opgestaan. Bij marktplaats wordt je advertentie er na 2 weken ofzo afgegooid dus daarom staat er misschien wel een nieuwe op?

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Sorry? Is het ooit bij je op gekomen dat MP misschien hun laatste red middel is?!

Iedereen loopt de zeiken dat je NOOIT je dier op MP moet zetten en misschien staat hij op 100 andere site's en nu pas een week op MP of is de advertentie verwijderd omdat hij er telang op stond en hebben ze hem op nieuw geplaatst!

Wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk kort door de bocht! Kijk eens verder dan je neus lang is, misschien neemt het asiel geen honden aan die ouder zijn dan 10 jaar... Misschien komt hij uit het asiel en was hij daar verschrikkelijk ongelukkig en willen ze hem daarom niet weer naar het asiel brengen... Misschien staat hij al een jaar als bemiddelingsdier op de site van het asiel!

Ik hoop dat dit oudje een nieuw huisje vind met mensen die net zoveel van hem houden als zijn baasje nu!

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Haha wij dachten het zelfde!

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik heb ze net een mailtje gedaan. Ben benieuwd!

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik woon redelijk in de buurt. Zal het eens overleggen met m'n man. We willen eigenlijk pas over een paar jaar een hond, maar misschien gaat hij overstag....

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Aguttie... In de garage?!?!

Ik wil wel als tussenopvang bemiddelen. Kom maar brengen..

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Het is dat we nu nog in een appartementencomplex wonen, anders had ik deze hond nog wel voor zijn laatste jaartjes een goed tehuis willen aanbieden.

Ik hoop dat er snel een goed tehuis wordt gevonden, ik vind het weer zielig op die leeftijd nog in een asiel te moeten doorbrengen.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik wil jullie vragen om te reageren via de adv op Marktplaats... dan komen berichten meteen bij hun aan...

zo lief alle delers! dank je wel alvast daarvoor

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Manlief wilt nu nog geen hond..
    Anders had ik hem vandaag nog opgehaald.
    Arm beesie hoop dat hij snel wordt opgehaald door lieve baasjes

14. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    wanneer is die laatste dag dan?

15. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Wij gaan misschien binnenkort kijken! Eerst op vakantie.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wil m wel delen via mijn FB hoe doe ik dat??

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Oh, wat tof!!!

18. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Nog niks is zeker he.. Eerst nog over slapen.
    En met drie kinderen onder de 5 vind ik het ook wel wat tricky. We kennen de hond niet.
    En geen idee hoe een hond reageert als ie zijn vertrouwde omgeving en geur mist..

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Je denkt er iig over na, net als wij vanmiddag... ;)
    Alleen hier al 2 honden, 1 bijnapeuter en 1 puber, dus ook wat haken en ogen, het is gewoon niet verstandig, maar goed, als ik alleen mn hart zou laten spreken was hij er al geweest...

20. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Dat mensen dat kunnen doen laten inslapen omdat ze er zelf niet meer voor kunnen zorgen ongeacht het probleem!
    Echt te erg voor woorden! maar ik hoop dat die snel een " goed" baasje gaat krijgen!

Deel Deze Pagina