vreselijk zeg... het is dat mijn duitser geen andere honden tolereert, anders had ik hem direct gaan halen! wat een lieve kop heeft hij! ik deel hem ook via Fb en ik vraag wat rond hier of er iemand hem nog een goede oude dag kan geven
Waar zit je ergens? Ik woon niet ver van Echt/Susteren af. Als het hun dan geen moeite is kan ik hem nog eventueel brengen als het niet te gek ver is.
Het vervoer is al geen probleem.. Ik ben positief, heb hem onze gezinssituatie uitgelegd en gevraagd of hij denkt dat Dino bij ons past.. Zo ja, dan heeft Dino een nieuw huis. Permanent Eventjes afwachten nog maar het ziet er gunstig uit.
Van mensen zoals jullie word ik heel blij!!! Wat fijn zeg dat jullie dit oude beestje nog een fijne oude dag willen bieden!!!!
erg fijn dat jullie dino een plekje willen geven en hoop dat dino het erg fijn en naar zn zin krijgt bij jullie alvast veel plezier met hem
We zijn nog aan het mailen er is nog niets definitief hoor.. Maar hij klinkt wel als de ideale hond! Ben benieuwd..
Wat super!! Echt heel fijn dat Dino waarschijnlijk bij jullie terrecht kan en een goed thuis krijgt!!
Super Nora! Kunnen ze zaterdag pas? Ik dacht dat het zoveel haast had? Als het klikt heeft ie bij jullie een super huis