Wat super, man en ik zaten ook gelijk te denken, wij willen er graag een 2e hond bij, maar we gaan over 11 dagen eerste 2,5 week op vankantie en met het oog op de wens voor een 2e is het misschien verstandiger even te wachten, al ben ik er wel voor in een hond te adopteren, onze vorige adoptiehond was 5 jaar toen we haar ophaalden verwaarloosd als fokteef gebruikte n achtergelaten, we hebben iets meer dan 2 jaar mogen genieten van haar toen was ze zo op en is ze een week voor ze 8 jaar werd ingeslapen, ze had voor de 3e keer in die 2 jaar tijd kanker na 2 grote operaties hebben we gezegd het is goed zo en het had zomaar nog3000 euro mogen kosten, maar we kozen voor de hond. soms tref je de juiste mensen!
Wat een geweldig nieuws! Waar ZP niet allemaal goed voor is! Het komt vast goed! Veel plezier met Dino!
Leuk dat Dino waarschijnlijk naar iemand van hier gaat! Ik was ook al aan het mailen gisterenavond,wij zoeken niet echt een hond erbij,maar waren bereid om hem permanent op te vangen.(hebben al een 14 jarige rondlopen) Mocht het zaterdag niet doorgaat zijn wij reserve hihi. Ik hoop het Nora,dat ie bij jullie gezinnetje past!
Nora je bent geweldig, maar het lijkt me ook echt zo,n lieverd...zo eentje die je aankijkt en je hart doet smelten ondanks zijn bejaarde leeftijd!! je krijgt er vast een geweldige hond aan,als het doorgaat!!
Wow! Wat een tof nieuws ... Nora, wat fijn dat er mensen zoals jij zijn. T beestje kan nog heeel wat jaartje mee! Laat je nog ff weten hoe t zaterdag is gegaan ? Ben zeer benieuwd.
Wat ik nog meer jammer vind zijn de mensen die roepen het hondje te willen hebben, je ziet dat het gereserveerd wordt en vervolgens gaat het verhaal niet door en de hond is de dupe want het verhaal raakt ondertussen wel uit de aandacht.... Mensen denk eerst na voordat je zegt dat je de hond gaat nemen en doe het niet alleen voor die aai op je bolletje van anderen dat je zo geweldig bezig bent...
Het verhaal hoe en waarom maakt niet uit. Ik ben in contact met het baasje nu dus waarschijnlijk is er voor Dino toch een happy ending!
Nee, volgens baasje heeft ze afgehaakt en er is nu een gezin uit omg tilburg die zaterdag kennis gaat maken. Ik heb contact met hem over Dino, maar wij gaan eerst op vakantie en wij willen er nog heel goed over nadenken ivm met onze kinderen die dan waarschijnlijk na een paar jaar afscheid moeten nemen van hun vriend.. Nora, waarom geen interesse meer? Je klonk zo enthousiast.
Super! De kinderen waren al helemaal ingelicht dat de hond zaterdag weg ging.. En nu wordt dat weer ongedaan gemaakt. Het is niet niks om na 12 jaar een hond af te moeten staan..