Gezocht met spoed Huisje voor Dino

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Das idd wel jammer.. Ik was indd té enthousiast. Heb in mijn enthousiasme niet aan de gevolgen op langere termijn gedacht, financieel vooral. Als hij ziek word, kan ik de dierenarts niet betalen. Gezien zijn leeftijd is de kans groter aanwezig dat hij iets zal krijgen. Ik wil hem niet over 1 jaar weer hier moeten terug plaatsen, omdat ik het niet betalen kan. Ik heb daar gewoon niet goed over gedacht, Judge me the way you want.. Heb niet met opzet dit gezin blij gemaakt met een dooie mus dat heb ik hem ook gemaild. Ook heb ik de persoon die ook interesse toonde hier een pb gestuurd in de hoop dat Dino alsnog snel een plekje vind.

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oja Macy ik heb ook mijn eigen zoon EXPRESS verdriet aangedaan. Ik reageerde teveel vanuit mijn emotie en het feit dat Dino ingeslapen zou moeten worden.. Jammer dat je zo reageert.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik weet niet op wie je doelt maar ik heb geen enkele namen genoemd dus als je mij bedoelt dan zijn dat aannames ;) Maar welke reden dan ook : Als je in zo'n enorme korte tijd annuleert dan heb je er gewoon niet goed over nagedacht. Niet leuk voor de eigenaar van de hond en de hond is de dupe :(

Geloof mij : Ik zit op Facebook op diverse herplaatsingsgroepen. Zoooooooo vaak als er een zielige foto met verhaal voorbij komt dan roept iemand in een impuls dat ze hem/haar willen hebben. Iedereen denkt : Happy end! En dan gaat het niet door.... Ik zeg altijd : Mensen denk na voordat je openbaar maakt dat je een huisdier gaat ophalen bij iemand anders. Niemand heeft iets aan zo'n luchtkasteel.

Maar wat fijn om te lezen dat Dino alsnog een fijn huis gaat krijgen. Ik gun het hem zo...

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nora heeft dit toch niet met opzet gedaan? Kom nou zeg! Beetje kinderachtig dit

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind he juist heel knap en mooi van Nora dat z uiteindelijk beslist het niet te doen vanwege financiële redenen , ze denkt toch aan het belang van de hond

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat nog veel sneuer voor de hond is is dat hij geplaatst zou worden bij iemand die het niet kan betalen.
    En de meiden die zo reageren dan nemen jullie Dino toch in huis als jullie het zo zielig vinden?

Ik kan Nora wel voorstellen. Ze heeft er wat langer over na kunnen denken. Wees blij dat mensen nog een beetje nadenken voor ze een hond in huis halen;)

Nora heel jammer maar als het niet kan dan kan het niet.

Ik hoop dat Dino nog een huisje gaat vinden.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Weetje het is ook nooit goed.

Had ze hem genomen en weer weg moeten doen ivm financiele redenen oid had ze de volle laag gehad en had iedereen gezegd dat ze niet goed had na gedacht etc.

En nu zegt ze het af om die reden en krijgt ze alsnog de volle laag...

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nouja ik wil niet heel lullig doen hé maar wiens zwager wil het arme dier laten inslapen? Want tja t werkt toch niet zo met de kids...

Belachelijk hoor deze reactie!

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ben er door mijn ouders op gewezen.. en dat heeft mij aan het denken gezet inderdaad. Ik zeg ook dat ik er indd niet goed over nagedacht heb, en dat het vanuit impuls/emotie een reactie is geweest. Vind het oprecht naar voor het gezin dat ik ze valse hoop gaf. Dit is het laatste wat ik erover zeg, dit was iig NIET mijn bedoeling.

10. Ellen291982

Precies mijn gedachte.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Overigens heeft Smurf dus ook interesse, en heb ik haar direct een pb gestuurd vanmiddag.. Daar word even overheen gelezen , maar het loopt alsnog goed af voor Dino.

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nora meid je hebt gewoon gelijk. Je weet dat ik ook alles in huis neem met liefde, maar een hond van 12 jaar nee daar begin ik niet aan. Ook niet voor de kinderen, de kans is zo groot dat het beestje minder dan een jaar leeft, en de kans is ook groot dat je veel kosten zult hebben. Oudere honden hebben nu eenmaal een grotere kans om ziek te worden. Ik persoonlijk had na 12 jaar die hond helemaal niet meer herplaatst, hoelang zal het beestje nog te leven hebben vraag ik me dan af, maar goed dat is een ander verhaal. Ik vind het een wijze keuze, ook voor je kids, want die hechten zich er ook direct aan. Hopelijk vind Dino nog een liefdevol tehuis voor zijn laatste maanden/jaar/jaren en oordelen is altijd makkelijk. Knuf!

13. Ellen291982

Meid, niet letten op de negatieve gerichten. Zoals je leest begrijpen de meeste meiden je keuze. Ik ook.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Idem!

15. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Jouw keuze is begrijpelijker als de keuze van mensen die de hond 12 jaar hebben gehad en de hond willen laten inslapen!!!!!!!!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

+1:)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dit dus. Als er iemand NIET het recht heeft om te zeiken ;)
    Arme Dino.

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nora, ik hoop echt dat je het je niet aantrekt. Zo'n beestje heeft er inderdaad niets aan om in zijn laatste jaren nog meerdere keren herplaatst te worden.. en vind het echt niet kunnen dat jij hier op aangekeken wordt..

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dames, kunnen we het even zonder het geruzie af?

Zolang niemand alle redenen kent van alle besluiteiten zou ik het fijn vinden dat er niet geoordeeld wordt.. over niemand..

Enige dat ik wanhopig graag wil is een huisje voor Dino.

Nora heeft een punt.. de hond is wat ouder dus kans dat er een dierenarts op bepaald moment bij komt kijken is aanwezig (met jongere honden ook trouwens, maar dat terzijde).. wees je daar van bewust als je reageert!
    Ook is het geen hond die jarenlang deel uit gaat maken van je gezin, het kan een jaar zijn, het kan een paar jaar zijn.. je weet het niet.

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Smurf komt hij nu bij jullie zaterdag?

Deel Deze Pagina