ohhh wat sneu voor t beestje, zeker als hij zo speels en lief i... Hier zou het ook echt niet kunnen maar hoop echt dat er iemand is die hem wel een kans geeft. verder is alles al gezegt, het in laten slapen is iets waar ik mij totaal niet in kan vinden maargoed. Is er al intresse via mp of elders ts? En een briefje bij de supermarkt? ik hoop echt dat hij snel een huisje vind hoor wil niet lezen dat hij in de hondenhemel is!
En daarbij moet je eerst een asiel vinden die deze hond wil aannemen. Hij is oud en waarschijnlijk moeilijk herplaatsbaar. Dierenasiels kunnen ook geen wonderen verrichten en zullen wellicht adviseren het beestje in te laten slapen..
Er was iets mis gegaan met het bellen vanavond. Morgen bel ik even terug om een afspraak te plannen. Wat ons betreft is Dino welkom.
Top!! Hopelijk blijft hij onvoorwaardelijk bij jullie! Eén keer zo'n ingrijpende verhuizing is denk ik best heavy voor zo'n oud hondje. Plaats je een leuke foto van hem? Succes
Wat een hoop vooroordelen hebben mensen toch weer. Gelukkig heeft hij een nieuwe plek gevonden. Misschien gaat hij nog wel wat jaren mee. Hij ziet er goed verzorgd uit zo te zien op de foto's. Voor de bazen, sterkte bij het afscheid nemen.
fijn dat er mensen zijn die moeite doen, om dit lieve oude hondebeest een plekje te willen geven... Ik hoop gauw een foto te zien van Dino in zijn nieuwe thuis.
Oh wat fijn dat Dino waarschijnlijk zijn laatste veilige plek krijgt! Hopelijk is er een klik en krijgt Dino de rust en liefde die hij verdient op zijn oude dag!
Dino heeft een nieuw huisje! Volgens mij was Dino goed op zijn gemak,het ging meteen goed met de andere hond. Een balletje had ie al snel gevonden,en speelde meteen alsof het een lieve lust was. Hele lieve hond is het ook,denk dat ie hier goed zit!