Hoe kan je foto's vergroten

Discussie in 'De lounge' gestart door lailae, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil een canvasdoek laten maken maar nu geeft het systeem aan dat mijn foto te klein is.
    Heeft iemand enig idee of je dan kan vergroten en zo ja, waar?

Alvast bedankt!

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb je geen grotere versie van je foto? Hoe groot is je bestand? Je kan de gok wagen maar dan krijg je wellicht een geblokte vergroting.

Je foto vergroten heeft geen zin, dan blijft de kwaliteit slecht.

Hoeft niet altijd zo te zijn, heb ook een foto laten afdrukken op doek waarvan die software zei dat ie slecht was, maar dat komt omdat er een groot deel zwart is, en een ander deel bijna overbelicht.

Maar als ie te klein is, zou ik oppassen, zeker met afdrukken op doek, das nogal duur. Misschien kan je hem eerst als foto vergroten (is zo'n 6 euro meen ik) en kijken hoe ie eruit ziet?

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als een foto te klein is, komt vergroten van de foto niet ten goede... Meestal gaat de kwaliteit dan meteen achteruit!

4. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ik heb het laatst laten doen bij herinneringenoplinnen.nl

ook mijn foto was te klein om per email te verzenden maar je kan hun ook de originele foto toe sturen, dan scannen ze hem daar in en drukken het op linnen. ik heb toen een afdruk van 13 bij 18 af laten drukken bij kruidvat en de foto gewoon per post opgestuurd.

moet zeggen dat het heel mooi geworden is.

5. bedankt, ik mail ze anders wel

Deel Deze Pagina