hey hey Vanaf vandaag opheffing-uitverkoop bij alle hanstexiel winkels alle artikelen 2de 1 euro, op zowel uitverkoop als nieuwe collectie zomer 2011!! dus echt alles!! Groetjesssss
Ja helaas wel, zal me werk ook zekers gaan missen!!! maar de winkels worden idd appart verkocht aan andere winkels.
Geen idee!! dat ligt aan de nieuwe eigennaar, maar over een half jaar is Hanstextiel wel idd geschiedenis
Normaal vind ik Hans Textiel nog vrij duur, tenminste voor de kwaliteit dan Maar misschien dat ik nu wel even ga spieken. Hier zal hij wel niet overgenomen worden door de Zeeman of Ter stal, aangezien die hier al zitten. Ben benieuwd wat er dan wel komt.
Ik vind het erg jammer dat ze weg gaan..! Vond het altijd wel een leuk winkeltje om een beetje te struinen.
Ben vandaag geweest, heb een jasje, een bloesje en 4 broeken gehaald. Maar ze hadden niet echt veel keuze meer hier op de Leyweg.
Ik heb 2 leuke zomerbroeken voor zoonlief (driekwart, een witte en een gele) en een rokje en rompertje voor mijn nichtje. En sokken voor papa
ben ook even geweest niet heel veel meer vooral niet voor me zoon maar voor me dochter toch wel 6 dingen gescoort.
Wat ik wel heel lief vond van de verkoopster, dat ze zelf voorstelde om 3 x voor me af te rekenen. En uitzocht welke 2 ongeveer telkens dezelfde prijs hadden, zodat het dan voor mij het voordeligst was! Begreep ook dat zij nog niet wisten door of ze zouden worden overgenomen (zeeman zit er nl al).