Hallo! Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van een jongen maar ik ben nog steeds niet overtuigd van DE jongensnaam... Mijn man en ik hadden Jason of Justin in ons hoofd, waarvan ik toch meer neig naar Jason maar de twijfels zijn er nog. Weet iemand nog een mooie 'engelse' jongensnaam wat een beetje in de trand van Jason/ Justin is? Ik hoop dat er vele ideëen komen... Alvast bedankt!
Julian inderdaad! Van de 2 namen die je noemt zou ik voor Justin gaan, Jason vind ik wat ordinairder nog.
Ons mannetje heet Jason Mijn keus is dus wel duidelijk... Maar om hem nou ordinair te noemen Kwestie van smaak lijkt mij. Mochten we nog een zoontje krijgen gaat hij Jamie, Ian of Aiden heten. Misschien heb hier ook wat aan.
Jayden...hoor je wel veel maar vind het hele leuke naam. Van Jason of Justin vind ik Justin de leukste
Ik weet niet of het persee met een J moet zijn anders is Mayson ook wel leuk. Of anders James, Jack, Jake, Jamie, Jaivy
Jeremy of Joshua mocht ik een 3e jongen ooit krijgen dan wordt het Jason ik vind Justin te vaak voorkomen de laatste tijd