Wie kan mij helpen. Ik kan het op internet nergens duidelijk vinden. Ik ben namelijk benieuwd welk weer het was op de dag dat mijn dochtertje geboren werd, dat is 5 oktober 2007. Ik heb geen flauw idee meer. En vind het erg leuk om het op haar site te vermelden. Wie kan mijn helpen ?
hmm link doet het niet, maar je kan het opzoeken via www.knmi.nl scrol je iets naar beneden en aan de rechter kant staat dan "het weer op..."
hadden die dag een trouwerij van kennisen en volgens mij was het mooi weer met zon enzo... heb geen paraplu gebruikt dus in ieder geval geen regen hoe warm/koud t was weet ik niet, sorry
http://www.spyderweb.nl/ Links in het menu staat geboortedatum, daarop klikken en geboortedatum invullen en zo krijg je meerdere dingen, zoals wie er die dag jarig zijn, grote gebeurtenissen in dat jaar etc.. en onderaan het weer
Ik weet het ook nog wel, het was mooi weer. Droog en zonnig en niet koud.... Van 5 okt weet ik het bijna zeker, 6 okt was het iig stralend weer! Succes
Je moet even naar de plaatselijke krant bellen, je kunt de krant ook aanvragen, heb ik ook gedaan, is ook erg leuk.
Inderdaad een leuke site, maar is spijtig genoeg enkel over Nederland, bij ons was het niet hetzelfde weer op Keld's geboortedag.