goedkopere trouwboeketten

Discussie in 'De lounge' gestart door , 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Iemand een adresje of link waar een beetje betaalbare trouwboeketten te koop zijn? Ik vind ze nog alduur op de meeste site's en aangezien wij het klein vieren ;)

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had een heel mooi boeket en dat kostte 65euro. weet niet of je dat goedkoop of duur vind, maar ik vond het meevallen. hij was heel simpel met allemaal rozen en met was kraaltjes er bovenop.
    liefs doris

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    de plaatselijke bloemist?

een biedemijer is zo duur niet denk ik
    maar ligt er maar aan wat je wil

4. Female

Female Niet meer actief

Mijn trouwjurk was te lang. Mijn moeder heeft hem ingekort. Met een overgebleven reep stof hiervan heb ik 4 witte amarilissen (vd bloemist) samengebonden.Je kunt dit evt. ook met raffia doen. Het is maar een idee :)

Voorbeeldfoto; zie album ;)

5. Niet meer actief

ok thanx;)

ik zal eens informeren bij de bloemist bij ons

6. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Een Biedermeijer boeketje bij de bloemist kost hoogstens 15 euro.
    Zelf had ik ook zo`n boeket toen ik trouwde voor bovenstaand bedrag. Dit boeketje zag er erg mooi uit.
    Succes!

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wij hadden hem ook bij de plaatselijke bloemist gekocht. Aanvankelijk wilde ik helemaal geen boeket, maar uiteindelijk toch besloten wel te doen. Maar voorwaarde was dat ie niet te groot was en niet te duur. Wij hebben namelijk onze bruiloft ook maar kleins gevierd! Alsvast hartelijk gefeliciteerd en geniet van je mooie dag, het is echt zo dat ie mooi is (had ikzelf namelijk nooit verwacht)

8. Niet meer actief

9. Hummel

Hummel Niet meer actief

Mijn trouwboeket was een polscorsage.

Het zijn twee roosjes (baccara) samen met wat groen, vastgelijmt en gebonden op een lange cremekleurige lint.
    Ik heb het bij de bloemist laten maken, maar als je een beetje handig bent is dit volgensmij ook goed zelf te doen.

Hier een fotootje ervan.

Liefs Hummel.

10. Female

Female Niet meer actief

Waarom niet?! Het is jouw feestje hoor! :D

11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    in principe kan alles wat jij maar mooi vindt.
    persoonlijk zou ik wel rekening houden met de jurk die je hebt, en de makeup die je draagt.
    stel je voor dat je paarse oogschaduw draagt, ik noem ff maar wat, dan is het mooi om deze kleur terug te laten komen in de bloemen en in bv de stropdas van je toekomstige echtgenoot.
    dit staat als geheel erg mooi en komt ook mooi over op de fotoos.

wat al eerder gezegd is je kan ook een paar amaryllissen zelf bij elkaar binden met raffia of mooi lint, of aronskelken.
    ik denk dat dat het goedkoopste is.
    verder ligt het er gewoon aan welke bloemen dat je wilt, de ene rode roos is de andere niet.
    of wil je seringen terwijl het niet het seizoen is, dan zijn ze moeilijk aan te komen en ook gelijk een heel stuk duurder.

misschien gewoon een paar bloemisterijen langs gaan en bespreken wat de mogelijkheden zijn. zij kunnen je denk ik het beste adviseren.

succes!

joyce

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Wij hebben het bestelt bij de plaatselijk bloemist. We hadden een trouwboeket, 3 grote corsages voor bruidegom en bruidskinderen en 25 gewone corsages voor de gasten voor 120 euro. Foto's staan in mijn album.

13. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Wij gaan volgende maand trouwen (over 3 weken..) en ook low budget.

Je kan ook bij de Xenos of Action, van die zijden, neppe bloemen halen met wat groen... er zitten hele mooie tussen. Ik heb een paar witte rozen gehaald met wat groen ertussen, mooi aan elkaar gebonden en een lint eromheen, eventueel in de kleur van je bruidsjurk en klaar is klara.
    Hij is heel mooi geworden, als ik even tijd heb, dan zal ik een foto maken.
    Maar als je even in die winkels kijkt en goed neust, heb je een mooi boeket in elkaar voor een paar euro.
    Tis maar een ideetje ;)

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij zijn middenin de zomer getrouwd en hebben een trouwboeketje laten maken bij een bloemist, eentje die niet in het trouwboekettenboek stond (die vonden we belachelijk duur maar ook niet origineel genoeg). we hebben zelf ter plekke bloemen uitgezocht (orchideeën met heel veel verschillende soorten groen) en ze heeft er echt iets geweldigs van gemaakt! heb helaas geen foto voor handen. toen ik ging betalen schrok ik van de prijs: 25 euro! dat was een enorme meevaller, en het was echt een prachtig boeket dat er absoluut niet goedkoop uit zag ofzo, de bloemist vond het resultaat zo geweldig dat hij er uitgebreid foto's van heeft gemaakt en het in zijn trouwboekettenboek gezet heeft (ben nog niet gaan kijken of het nu nog 25 euro kost haha)

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat je ook doet of wil, informeer voor het zelfde boeket bij verschillende bloemisten! De prijzen verschillen echt enorm! En als je idd een beetje creatief bent, kom je ook een aardig eind! Ik zou deze vraag ook zeker eens op een trouw forum vragen. Trouwshop ofzo.. daar staan bladzijdes vol hierover ;)

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @lauraatje; Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :D
    Zie dat je al wat tips hebt ontvangen. Ikzelf ga ook trouwen dit jaar, en wel op 4 juli. Zijn al druk in de weer geweest met een hoop zaken te regelen, en dat is zo leuk! Herken je ook vast wel wat in!
    Wij hebben bij een bloemist cq bloemen/planten leerkracht mijn bruidsboeket en 2 corsages voor mijn vriend laten maken. En echt we hebben qua materiaal nergens naar gekeken; we zijn hiervoor €150 kwijt. Hoor al her en der dat dat nou echt niet zo duur is.

Wat ik wel aan je wilde vragen is de muziek. Zijn jullie daar al mee bezig geweest? Muziek voor in het stadhuis doel ik op. Wij trouwen nl niet voor de kerk. Vriendlief en ik heb al een nummer bij het tekenen en een nummer voor bij het weg gaan. Maar ons binnenkomst nummer......... :rolleyes: We komen er maar niet uit!
    Heb jij, of andere meiden hier ideeen over? :oops:

Deel Deze Pagina