Bizar...maar zeker weten echt. Collega heeft vroeger als reisleidster gewerkt, en echt, die heeft verhalen.....ze kan er een boek over schrijven, hi-la -risch!!
Maarreh, die over de kleur van het zand vind ik helemaal niet zo bizar eigenlijk. Misschien ben ik een grote zei#erd, maar ik heb er ook altijd een hekel aan als ze het zand in die brochures spierwit laten lijken, terwijl het in werkelijkheid grijs-geel is. Die van die vissen vind ik trouwens ge-wel-dig!
Misschien lijkt het wel witter als de zon er op schijnt? Ik had het gelezen, schitterend toch volgens mij als iemand mij belde met zo'n klacht dan moest ik echt even m'n microfoon wegduwen. Ik zou me stuk lachen..
Haha ja hoor ga er maar van uit dat dit klopt. Er zijn ook veel mensen die de meest debiele dingen verzinnen om zo een deel vd reissom terug te krijgen. Maar nr 12 is wel het toppunt
Wat een volk :') Het zou echt gewoon niet in me opkomen om over dit soort dingen te klagen Oh en deze, moest daar meteen aan denken :
Hahaha omg! Ik las een keer ook zoiets over dierenasielen en de meest bizarre redenen waarom mensen hun huisdier naar het asiel brachten. - De hond blaft - Kleur van kater vloekt bij de nieuwe bank - Kat slaapt alleen maar - puppy van 7 weken zeikt het hele huis onder
Ik heb 20 jaar in een hotel gewerkt. Je wil niet weten wat mensen allemaal al niet doen voor een gratis kopje koffie met een stukje gebak.