Wie heeft er een 9 maanden magazine voor mij over? Uit welke jaar maakt niet uit. Het gaat mij om de groeikalender die erin zit van week tot week. Daar staan verhaaltjes en een tekeening per week hoe het gaat met je ongeboren kind en jouzelf. Alleen die bladzijdes zijn al genoeg. Wie helpt me mijn zwangerschapsalbum mooi te gaan maken hiermee?
Geen 9 maanden magazine gehad van MvM (heb ik vanavond toevallig gehad)? Of anders krijg je misschien wel iets dergelijks bij de vk als je je intakegesprek hebt. Groetjes, Wendy
ja ik heb er 1 gehad, maar heb er 2 nodig omdat er op beide kanten van de bladzijdes wat staat en ik ze uitknip voor een zwangerschapsalbum
Kopiëren? Je kunt tegenwoordig ook hele mooie kleurenkopieën laten maken. Of anders een internetsite opzoeken waar de zwangerschap van week tot week wordt beschreven (bijvoorbeeld hier in het menu aan de linkerkant ) en afdrukken maken in kleur? Succes in ieder geval, ook met je zwangerschapsalbum! Het is best een werk, maar uiteindelijk is het een mooie herinnering aan een - als het goed is - fijne periode. Groetjes, Wendy
Ik bedacht me net iets: ik heb een scanner en wil de pagina's die je nodig hebt anders wel voor je scannen (en zo nodig afdrukken en opsturen). Groetjes, Wendy