Met de pot mee eten 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aurora5, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf hoe oud lieten jullie baby met de pot mee eten?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn zoontje eet vanaf 11 maanden volledig met de pot mee.

3. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier nog steeds niet want hij houden van pikant. Ons motto 'hoe heter hoe beter' combineert niet echt lekker met de smaak van onze dochter. Daarbij eten we vaak orientaals en ben ik vegetarisch. Volgens mij is het een beetje afhankelijk van wat je zelf eet en wat je kindje eet.

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    hier vanaf 12,5 maand geloof ik. We passen ons eigen menu wel aan hem aan.. als we een keer pittig willen eten doen we dat als hij niet mee-eet:D Zo eten we vanavond later (omdat ik moet werken) en eet zoontje bij oma al lekker mee. En dus eten vriendlief en ik een keer pittig.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier volledig vanaf een jaar ongeveer. Nu ook wat zout in zijn eten af en toe. Echt heel slechte dingen voegen we pas toe nadat we voor hem een prakje eruit hebben gehaald, maar verder dus alles mee.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Met 6 maanden 90% met 10 maanden 100%

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn dochter eet tot dusver met de pot mee. Alles wat zij mag hebben eet ze dus vers. Mag ze iets niet hebben wat wij eten (bijv. pizza, patat, macaroni, of kruidig eten dan krijgt ze wat eten uit de vriezer (ik heb ijsblokjes ingevroren).

Ik ben niet tegen potjes, de structuur van 6 en 8 maanden potjes vind ik niet om aan te zien en bovendien vindt ze het niet lekker.

8. Maia

Maia Niet meer actief

Nu. Tenzij we pittig of flink gekruid eten (of pizza oid, maar meestal maak ik dat toch zelf, maar toch, ook dan eet dat nog niet handig). Maar de meeste dagen eet hij gewoon met ons mee.

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier vanaf een maand of 11 ongeveer bijna helemaal dus pas sinds kort. Er worden nog wel eens een potje of een ingevroren verse maaltijd gegeven als wij iets eten wat niet geschikt is.

10. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Hier eet ze wel dezelfde soort dingen als wij, maar vroeger. Ze ligt om 6 uur al op bed (dan is ze kapot) en eet rond 5 uur. Dat is net te vroeg voor ons (ivm vriend z'n werk) dus wij eten rond een uur of 7. Als ze iets langer op kan blijven dan eten we met z'n drieen. Ik hoop dat dat niet zo lang meer duurt.

11. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanaf een jaar, sinds twee weken lust ze helemaal geen potjes meer die spuugt ze uit :)

12. Koon

Koon Niet meer actief

Vanaf een jaar zo goed als volledig. Maar vanaf een maand of 6 toch ook al grotendeels.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vanaf 6 maanden grotendeels en nu helemaal maar soms iets aangepast als wij wat uit een zakje/pakje eten. Dan haal ik voor haar groente/vlees er uit en hooguit een lepeltje saus voor de smaak. Of als we wat minder gezond eten een hapje om te proeven en nog wat aardappel/groente ernaast.
    Vanavond aten we bijvoorbeeld een restje chinees en ze heeft toen een beetje bami gehad en daarnaast een aardappel met sperziebonen. Oudste had dat ook liever dus prima!

Deel Deze Pagina