Pffffff..... Het denken is hier in volle gang. We zoeken een naam voor het zusje van Rozemarijn. Het liefst een zachte, lieve meisjesnaam. Alle ideeën en tips van harte welkom!!
josiene is op meerdere manieren te schrijven, anjers, ayveline, angele (spreek je uit als ansjelle) feline, madelief
Rozemarijn en Madelief Rozemarijn en Lidewij Rozemarijn en Charlotte Rozemarijn en Isabella Rozemarijn en Eloïse Rozemarijn en Babette Rozemarijn en Liselotte Rozemarijn en Rosalie Rozemarijn en Annabel Rozemarijn en Suzanne Rozemarijn en Emilie Rozemarijn en Alexandra Rozemarijn en Marjolein Rozemarijn en Tamarinde Rozemarijn en Olivia Rozemarijn en Annemoon Rozemarijn en Fleur Rozemarijn en Yasmine
Rozemarijn & Lisanne Rozemarijn & Lisette Rozemarijn & Suzette Rozemarijn & Rosanne Rozemarijn & Anna Maria Rozemarijn & Melissa Rozemarijn & Merel Rozemarijn & Isabella En nu is de inspiratie even op
Eloise of Loise zijn inderdaad de namen die we nu in gedachten hebben. Die klinken bijzonder lief. Emma, Emmelie nemen we ook in overweging. Nog meer suggesties?? In elk geval bedankt voor de tips!!
Elise, Madeleine, Liselotte (staat er al bij maar vind ik ook erg leuk bij Rozemarijn) Jasmijn, Rosalie, Juliette, Stephanie, Valerie, Charlotte...
Die combi's die Kovu noemde vind ik ook erg mooi. Zelf moest ik meteen aan Rozemarijn en Améli denken. Améli heeft bij ons lang op de lijst gestaan en we vinden 'm beiden nog steeds erg mooi. Wij zijn echter op zoek naar een iets stoerdere naam, vinden Améli net iets te lief zeg maar. Verder vind ik ook wel mooi: Rozemarijn en Leone Rozemarijn en Cecilia Rozemarijn en Anneclaire Rozemarijn en Felicia Succes met kiezen.
Feline Mila Louise Sofie Sophia eliana Amber Faye Jenneke Joni noa anna sanne amy chayenna jennifer kayleigh fenna Deveny
Rozemarijn en Florentine Rozemarijn en Evaline Rozemarijn en Elodie Rozemarijn en Eliette (puntjes op de e maar ik weet de ALT code niet ) Rozemarijn en Sofianne
Onze dochter heet Elise, vind ik ook mooi bij Rozemarijn passen. Mooie namen trouwens, houd ook wel van dit soort namen.