Ga 6 nov lekker naar de beautyfarm met m'n vriendin ons laten verwennen. Wie is hier wel eens geweest?, was het leuk, en wat voor arrangement had je?
Hoi! Ik ben hier heeeel vaak geweest, ik kom namelijk uit nunspeet. dus lekker dichtbij. het is een absolute aanrader voor iedereen! super luxe, veel mogelijkheden, ruimte.... echt super! bedenk me nu opeens dat ik nodig weer eens moet gaan Liefs female
Mijn vriendin en ik zijn hier 1x geweest en het was echt geweldig! Wij gaan 2 januari weer ) Heel veel plezier en geniet ervan!
Jaaa ik ben er nu ook een paar keer geweest en het is echt super daar! Vooral de gezichtsbehandelingen en de chocoladepakking waren top Veel plezier!
Ik ben een tijdje geleden ook geweest, vond het Super ! (weet zo de naam van het arrangement niet meer)
het is allemaal zonder badkleding, dus je bikini moet je thuis laten. het was altijd op dinsdag 'badpakkendag' maar volgens mij is dat afgeschaft (of gedurende een bepaald seizoen ofzo), maar dat kun je denk ik wel op de website nakijken
Ja klopt, het is de hele dag en overal naakt, lekker; keer wat anders, hopelijk kom ik geen bekenden tegen
Erg leuk en heerlijk relaxen, maar kan er ook enorm druk zijn. Heb er paar keer duo-arrangement gehad. Met diner was t niet zo goed geregeld. 1 keer hebben we ruim een uur op ons eten moeten wachten. En een keer smaakte het dessert (pannenkoekjes met ijs) naar vis. Gewoon in dezelfde pan gebakken... Personeel vind ik super aardig daar. En altijd lekker bijkomen. Geniet ze! x Sophie
Mijn man en ik hebben voor 18 nov het herfstarrangement geboekt met overnachting en dag erna dus ook nog wat behandelingen/massages...Verheug me er enorm op! Veel plezier! Ben benieuwd naar je ervaringen...
Elke 1 ste dinsdag van de maand is badkledingdag voor mannen en vrouwen.........vandaar dat wij op 2 januari heen willen
Ik vond het helemaal super in de zwaluwhoeve, wij hadden een arrangement met lunchbuffet en dinerbuffet, we werden ontvangen met koffie/thee en wat lekkers. Het eten was heerlijk en ik kan mij herinneren dat het arrangement vrij goedkoop was. Veel plezier! Groetjes Senna
Wij gaan ook regelmatig heen, meestal zonder arrangement. Voor ons is het ook maar een klein half uurtje rijden..... Vind het er altijd erg lekker ontspannen, maar blijf er toch nogsteeds bij dat saunadrome in Putten gemoedelijker is, iets romantischer en minder modern ingericht. Marian