Wie o wie kan mijn dochter blij maken? Mijn dochter is opeens helemaal gek op haar blauwe Nestlé beertje/doekje. Helaas hebben wij er maar eentje van. Wie kan mij helpen aan nog zo een beetje? De verzendkosten betaal uiteraard ik. Je zou ons er enorm blij mee maken!!!
bedoel je de rechthoekige doek met knuffelbeer? die je volgens mij gratis kreeg van nestle? die heb hem nog ongeopend liggen nm groetjes irmgard
Ik kon hem gratis aanvragen via internet en dan sturen ze hem op. https://www.nestlebabyvoeding.nl/user/register Onderaan moet je de eerste zin aanvinken dat je het beertje wil ontvangen
Bedankt zeg mijn zoontje is er is helemaal weg van. Nu en tweede doekje besteld. Ik ben benieuwd of ik hem krijg en welke rommel nog meer
Ik heb het beertje gewoon netjes ontvangen en krijg soms een mailtje van Nestle.. Maar voor de rest geen rommel hoor.
Hoi, Ik zag je oproep en ben gelijk lid geworden van de zwangerschapspagina. Er ligt een nieuw beertje in de kast en wil hem zo naar je opsturen als je er nog eentje wilt Groetjes, Marije
Bedankt allemaal. Erg lief dat jullie allemaal reageerden. Ik heb bij Nestlé een beer aangevraagd en mijn schoonmoeder ook. Dus wij zijn voorzien. Bedankt allemaal