Geen melk en sap drinken, geen pap eten en ook geen brood!

Discussie in 'Voeding' gestart door Kayra, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Ik weet niet meer wat ik moet! Wanneer ik Kayra zijn fles geef dan is hij eerst super blij en stopt gelijk zijn fles in zijn mond maar na 20 cc houd hij op met dinken! :( Het maakt niet uit koud of warm hij drinkt het gewoon niet op. Hij lust ook geen pap en wil al helemaal niets van brood weten! Sap drinkt hij ook niet goed, ik bied het hem telkens aan maar na een slok of 2 wilt hij niet meer! Wat moet ik doen? :rolleyes:

2. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Toen Kai tandjes kreeg wilde hij ook niks....toen deed ik een beetje diksap in zn fles...hij had zon pijn van de doorkomende tandjes...en wilde daarom gewoon niks in zn mond...maar de diksap was toch wel heel lekker...

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Kan idd de tandjes zijn, dat merk ik ook. Als de tandjes dwars zitten wil mijn zoontje geen brood of fles hebben. Je kan hem kleine beetjes drinken aanbieden en dan maar wat vaker, en wat hier helpt is drinken geven uit een plastic beker. Zelf de beker vast houden en dan neemt mijn zoontje kleine slokjes... dit gaat meestal prima hier. Maar het kan ook de keel zijn hoor, dit heb ik tot nu toe al 2x meegemaakt... ontstoken keelamandelen, dan wil mijn zoontje absoluut de fles niet hebben of ander warm eten, alleen maar fruit of yoghurt dat is dan lekker fris... Hou het dus wel even in de gaten, tis maar raden wat er met je kleine is he? lastig...

Deel Deze Pagina