zoals het onderwerp al zegt, ik ben op zoek naar een nieuwe hobby! ik ben nu alweer 2 jaar bezig met kaarten maken, maar wil wel weer eens wat anders. zag ook van die knooppakketten? is dat leuk? Wie weet er een leuke hobby?
lees met je mee, ik heb alleen een rare hobby. ooit op een interieur opleiding gezeten, en helaas niet afgemaakt. maar wel blijven hangen: moodboards maken. lekker plaatjes knippen uit de ikeagids ed, en plakken. doe er dan niks meer mee, maar dat knippen werkt gewoon ontspannend voor me. freaky..
sieraden maken en verkopen? Dingetjes/beeldjes van fimoklei proberen te maken? Glas beschilderen? Mozaiek? Vasen beschilderen etc?
Taarten bakken, van die mooie met fondant of marsepein!! Niet alleen erg leuk, maar ook lekker!!! En als je er erg goed in word misschien nog kans dat andere mensen ook je taarten willen kopen. Dan heb je ook weer een hobby met een voordeel!!
ik had ook als hobby kaarten maken. Heb ik jaren met plezier gedaan. En sinds een maand maak ik taartjes!!! Heel erg leuk om te doen! Bij de algemene clubs zit een apart gedeelte http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/180710-de-taartdozen-142.html echt heel leuk om mee te beginnen! Misschien ook wat voor jou?
Bedankt voor de reactie's Taarten maken lijkt me ook leuk, heb alleen geen oven dus dat word hem niet. en de muurschilderingen vind ik ook een superidee! en iets maken en als je daar goed in bent dat weer te verkopen lijkt me ook erg leuk! nog meer ideeen zijn welkom natuurlijk
zoals genoemd in het topic hierboven; Haken of breien misschien?? Lijkt misschien truttig maar je kunt echt hele leuke dingen maken en dan hoeft het niet eens persé kleding te zijn!
scrappen heb ik ook gedaan, is ook leuk, laatste tijd heb ik er ff niet zoveel zin meer in, net zoals de kaarten. misschien is sieraden maken wel wat voor mij. Haken of breien klinkt alsof het voor oudere mensen is, hoeft natuurlijk niet he, wat maak jij dan? Ga straks misschien even langs de pipoos, eens kijken wat ze daar allemaal hebben
Naaien! Ik heb afgelopen jaar een naaimachine gemaakt en ik ga helemaal los. Ik heb al kussens gemaakt voor in de tuinbanken, allemaal kerstdecoratie, een boxkleed, een labeldoekje, een paar simpele knuffels. Ik ben nu bezig met een quilt. Wat ook leuk is: textielstempelen, of appliques maken op t-shirts. Hartstikke leuk op kinderkleding. Ik heb deze van de week gemaakt voor mijn zoontje:
Borduren? Kan je ook leuke dingen van maken, vooral in combinatie met naaien, dan kan je leuke handdoeken ed maken