je kan ook puzzelen,of mozaiken ,of schilderen op kamvasdoek is ook leuk vogelhokjes maken of nog groter een poppehuisje de meubels zijn het moerlijkste
Hey wat een leuk topic!! Ik verveel me te pletter hiero... komt misschien door operatie bbz. Zit nu nog zeker 2 weken thuis... Speel uit verveling het spel My free farm Ik zet nagels. Is als hobby begonnen maar sta nu ingeschreven bij de kvk en doe het zo'n 6 tot 9 uur per week. Maar soms voelt het als verplichting dus zoek ook een nieuwe hobby voor thuis. Ik heb zelfs al op m.p. gekeken voor een viool en wilde viool leren spelen. Maar geen lessen hier in de buurt dus dat valt ook al af. Ik wil weer eens gaan borduren, maar een mooi borduurstuk is best prijzig.. Dus lees ik hier lekker mee
zo ben even naar de winkel geweest en mijn nieuwe hobby is geworden....... je raad het nooit ................ BORDUREN haha Ik vond dit altijd iets voor oude mensen en nu zit ik het zelf te doen! wel een priegelwerk maar leuk om te doen! Bedankt allemaal voor het meedenken!