Vrouw met peuter onder de trein

Discussie in 'De lounge' gestart door Lientje, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    MIDDELBURG - Een 25-jarige vrouw uit Middelburg is gistermiddag rond half vier om het leven gekomen op de spoorwegovergang op de Schroeweg in Middelburg. De peuter die bij haar op de fiets zat, bleef ongedeerd. De vrouw probeerde de overgang vanaf de verkeerde kant over te steken. Ze liet de trein richting Middelburg passeren, maar zag die naar Vlissingen reed niet aankomen.

Dit stond eergisteren in de PZC. Ik weet niet of het komt omdat ik zelf net een kindje heb, maar ik heb zo te doen met die kindjes.... Een geluk dat het kindje het ongeluk heeft overleefd, maar hij moet het nu wel zonder zijn moeder doen.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oooh dit is echt triest zeg... :cry: Moet dat kleintje nu al zonder mama... :cry:

3. Niet meer actief

Ik heb dit bericht op het nieuws gezien, echt verschrikkelijk bah!
    En idd, zo'n kleintje moet het nu al zonder moeder stellen, moet er niet aan denken!

4. JeroenEnDenise

JeroenEnDenise Actief lid

21 okt 2006
    114
    0
    0
    Krommenie (Zaanstad)
    Idd vreselijk... :cry:..

"Kijk dan uit je doppen als je een kleintje bij je hebt!" denk ik dan meteen...maar dat is wel erg hard :( :rolleyes:

Daar koopt dat kleintje niks voor..

Groetjes Denise

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Was ook mijn eerste gedachte :oops: maar je weet het natuurlijk niet hoe het is gegaan.

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hebben ze geen boom of alarm dat afgaat wanneer je de treinspoor oversteekt?

Maar ja wat verschrikkelijk zeg en zij was ook nog zo jong.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oo wat erg ja ik denk ook gelijk zo als je de ene trein laat passeren en de ander niet ziet moeten de bomen toch dichtgeweest zijn zielig voor het kindje.

8. Niet meer actief

gatver..wat erg zeg..gelukkig is dat kindje er goed vanaf gekomen..maar meot het helaas wel doen zonder moeder :(

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik woon in Vlissingen weet waar die overgang is hebben wel slagbomen en bellen maar misschien had mevrouw haast :(
    Er word voor gewaarschuwd is gewoon niet zo slim geweest. Maar goed dat arme kindje :cry: jennie72

10. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    arm kind! wat ontzettend triest!

11. Niet meer actief

:confused: Ongelofelijk....wat 'n gruwelijk verhaal zeg. Hoop dat dat kleintje zich niet de rest van zijn/haar leven herinnert hoe het gebeurde.
    (kan aan mij liggen.....maar ik probeer me namelijk meteen als ik iets lees altijd een beeld te vormen en lijkt me nogal heftig hoor...is die fiets dan op de grond geklapt met kindje en al of hoe? :confused: )

Bah, word misselijk van mijn eigen beelden...

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    verschrikkelijk, om zo`n haast te hebben en dit dan zo met je leven te moeten bekopen.
    en iedereen weet dat je moet uitkijken, maar volgens mij heeft iedereen wel eens een domme aktie. want ook deze vrouw zal het niet haar bedoeling zijn geweest.
    heb te doen met het kindje, en haar familie

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ongeduld...
    Wacht dan toch tot de slagbomen weer open zijn!
    En dat met een peutertje bij je, hoe onverantwoord kan je zijn :(
    Arm kind, zonder mama verder moeten...

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat erg,
    staan daar geen slagbomen ofzo?
    als die er staan snap ik niet dat ze heeft durven wagen om over te steken, je weet nooit wat er dan nog aan kan komen, zo zie je maar .
    je laat wel een kleintje achter

Deel Deze Pagina