Rompers voor een lang, smal jongetje (maat 62)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door azucena, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik kom er niet meer uit.. Al tig soorten rompers geprobeerd, maar niets zit echt goed. Of te wijd waardoor de romper om z'n romp heen flubbert of te kort waardoor de randjes in z'n benen staan.

We hebben op het moment 5 rompers die goed zitten ;). Twee van de zeeman, maar dat model verkopen ze niet meer. Eentje van dirkje, maar daar is het hoofdgat eigenlijk te klein van. En twee van de hema geloof ik, maar die beginnen te klein te worden. Die kwamen uit een twee pak (een wit met felblauwe sterretjes en een wit met een printje van een hond oid) en heb ik ooit gekocht toen ze in de uitverkoop waren, jammer genoeg hebben ze dat modelletje nu niet meer.. Hema stretch zit ook maar zo-zo.

Hij is nu 66,5 cm en net 6 kilo. Groeit niet zo heel hard in de breedte, wel in de lengte (afgelopen 3 weken iets meer dan 150 gram aangekomen, maar wel 3,5 cm gegroeid).

Wie heeft er nog iets liggen? Kleur het liefste blauw/grijs/zwart/wit of een leuk printje. En korte mouwen of geen mouwen.
    Of wie weet er een merk met smalle rompers? En dan niet €10 voor een romper..

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hema die losse stretch rompers! Hiernook een lange smalle jongen deze zijn super sluiten keurig aan.

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    De stretchrompers van Terstal!
    Dat zijn die sets van 2 rompers voor 5,99/6,99, meestal met opdruk, maar ook effen of alleen streepjes.
    Zijn echt superfijn, hier ook een lange knul, dat zijn de enige rompers die hem perfect zitten...

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Jammer dat er geen terstal in de buurt zit! Vind het lastig te zien vanaf een plaatje.

Bedoel je deze?
    2 Rompers - Ondermode - Jongens 68-86 - Babymode
    Vind ze er namelijk niet heel lang uit zien in verhouding.

Heb je ze niet toevallig nog liggen in 62/68 :D?

Hema stretch ga ik nog eens naar kijken ;). Maar de vorige keer was het dat ook niet.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Haha, nee, ik heb ze niet meer liggen in die maat, te lang geleden... :D
    Mijn ventje zit nu met rompers (andere merken) in 98/104 maar van terstal past hij met gemak nog in de 86/92...
    Dit zijn ze oa: 2 Rompers
    Zoon heeft vanavond toevallig zn kanjerromper aan, hihi!
    Ze hebben ook rompers van alleen dat stugge katoen, maar die moet je niet hebben, echt die stretchdingen, superfijn!

De terstal zit voor mij op 100 meter lopen, wil ze evt. wel voor je halen en dan opsturen?

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Hier 10 km ;). Net even wat verder. En geen auto, dus ook niet makkelijk te komen.

Ze zijn ook via internet te bestellen zag ik, maar dan betaal je weer (veel te veel) verzendkosten.
    Ik ga er even over nadenken! Lopen morgen de hema ook even binnen, misschien dat de stretch nu beter zitten.

Maar dankjewel voor je aanbod :)! Ik laat nog wat weten.

Weet je dan toevallig of die met korte mouwen van hetzelfde materiaal zijn? Al die setjes van €6 zeg maar. En vallen ze groot uit? Want dan gaan ze nog niet passen ;) (56 past nu nog vaak, 62 is allemaal te breed.)

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Is goed, ik hoor het wel!

Ja, volgens mij zijn die van jouw link hetzelfde, ik heb alleen een andere serie prints op de korte mouw romper, maar misschien zijn deze weer van de nieuwe collectie!
    En of ze groot vallen, ik vind ze vooral erg lang, mijn ventje is nu ong. 92cm en past nog met gemak in de 86/92, maar hoe het qua breedte zit durf ik je niet te zeggen, maar omdat het stretch is en niet alleen katoen denk ik dat het wel meevalt, maar pin me er niet op vast... ;)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zoek op mp naar rompers van petit bateau
    die zitten echt perfect bij smalle kinderen.

9. Niets past kan ik je vertellen behalve de dure merken: petit bateau, absorba en Minibasics rompers van de sokshop, maar die zijn ook 8,95 ps.

Ik heb nog wel een paar oude petit bateau rompers liggen in maat 62 denk ik.

10. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moest ook gelijk aan petit bateau denken. Maar dat zijn wel duurdere. Misschien mp?

11. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    *slik* €25 voor drie rompers?! En ik vond het al veel om €30 voor een broekje in maat 62 uit te geven :).

Inderdaad marktplaats maar een afstruinen, want de pasvorm ziet er wel goed uit!

Bloempje, mocht jij ze nog hebben liggen, wil ik ze wel overnemen hoor :). Je hebt gelijk denk ik, niks zit écht goed. Het flubberd maar een beetje om hem heen of het snijd in z'n benen.

We moeten maar eens spekjes gaan kweken ;).

12. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    De rompers van de Hema die jij bedoelt (blauwe sterretjes/hondje) hebben ze nu ook in 2-pack met donkerblauwe streepjes/sterretjes. Heb ze hier ook voor mijn kereltje, lang en smal. En idd de stretch rompers vd Hema, soms leg ik ze op elkaar, want de modellen kunnen qua breedte nog weleens wat verschillen

13. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Petit bateau! Voor lange en smalle kindjes.
    Ik heb ze van mij zus, die rompers zijn 11 jaar oud, voor 2 kids gebruikt maar zitten perfect!

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik had een romper met lange mouw gekregen van het merk frendz van v&d.. viel erg smal!

Deel Deze Pagina