Ik zoek de streepjescodes van deze voeding. Wie heeft ze voor me? Eventueel heb ik DE zegels te ruil. U kunt me mailen op:kersenboom90@hotmail.com bedankt
zou best leuk zijn als je je voorstelt toch? jammer dat dit leuke forum dan alleen hier voor gebruikt zou worden.
Je kunt er boeken mee sparen, maar dan moet je een actiekaart hebben. Die actiekaart kun je niet meer krijgen.
Het was niet mijn bedoeling om zo maar binnen te vallen. Ik ben sinds kort moeder van een mooie dochter. Ik heb de actiekaart van Nutricia gekregen en nu leek het me leuk om wat boeken voor haar te sparen. Ik hoef ze echt niet zomaar te hebben, ik heb de zegels te ruil of ik wil eventueel 50 cent per streepjescode betalen. Hoop dat iemand me kan helpen, Alvast bedankt
ik heb hier ook 2 streepjescode,s van en moet er ook nog 1 hebben want heb in een zwangerpakket dat je gratis kreeg een bonnentje erbij gekregen en als je dan 3 streepjescode,s opplakt dan krij je 25 euro retour heb je maar 1 streepjescode dan krijg je 7,50 retour.