wat komt er op tafel met pasen

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    om in paasstemming te blijven, wat komt er bij jullie op tafel? misschien kunnen we er nog leuke/lekkere dingen vandaan halen!

heb zelf nog niet echt een idee, moet nog boodschappen doen

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier sowieso gekookte eitjes want die moet de oudste natuurlijk schilderen hahaha. verder heb ik zon opgemaakte salade en lekker turks brood. verder rozijnenbrood. dat was het. niets bijzonders dus. savonds gewoon normaal eten. weet nog niet wat of hoe;)

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Croissantjes, kaiser broodjes, beschuit, roerei, bacon, aardbeitjes, verse jus d'orange, gewoon beleg.

en in de avond weet ik nog niet.

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Zondagmorgen niks, dan moet vriendlief werken en ik om half 7 op stal zijn om mijn paard te rijden en voor de rest van de dag te helpen met concours. Aangezien ik dan 's avonds waarschijnlijk nergens zin meer in heb wil ik stokbrood en toastjes met verschillende salades op tafel zetten. Maandagavond gaan we met zn 2tjes gourmetten.

5. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    de ochtenden lekker uitgebreid ontbijtje.

en 1 avond gaan we gourmetten, en de andere avond gewoon normaal eten

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij gaan maandag niet veel speciaals eten omdat we naar slagharen gaan. De andere dag is het lunchen/brunchen met zn 2-en en sávonds lekker gourmetten :)

7. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e Paasdag: paasontbijt (sapjes, eitje, broodjes, lekker beleg, croissantjes, roomboter)
    diner: gourmetten

2e Paasdag: paasbrunch (sapjes, broodjes, kaasjes, gerookte zalm, aardappelsalade, croissantjes, rijstsalade, vruchtenbowl, eiersalade, gevulde eieren)
    Diner: aardappelkroketjes, asperges met ham, ei en hollandaisesaus en een varkenshaasje

8. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Christiano Ronaldo en Viktor Valdes :-D.

Tenminste, dat zou ik heel graag op tafel willen!
    Ik weet het nog niet, wij zijn bij mijn schoonouders maar ik vermoed gourmetten.

9. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    1e paasdag gaat zowiezo niks worden hier aangezien mn kereltje aankomend weekend nachtdienst heeft (waardoor hij pas savonds rond 19.00 wakker is en rond 20.45 weer de deur uit moet) en ik dus alleen eten voor hem kook om mee te nemen naar het werk.
    2e paasdag ook niet 'ontbijten', want tegen 08.00 is hij pas thuis (wel rest van de dag vrij, maar eerst slapen natuurlijk) en moet dus even kijken wat het wordt savonds. Ik denk ook wel iets in de trant van gourmetten, of gewoon een patatje/pizza. Iets makkelijks in ieder geval. Pasen is voor ons niet echt een dag om uitgebreid te doen, dat gebeurt wel met kerst.

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Gewoon aardappelen en groente denk ik :)

11. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    bij mij komt er op tafel gekookte eitjes
    roomboter bolletje puntjes
    roomboter croissants