om in paasstemming te blijven, wat komt er bij jullie op tafel? misschien kunnen we er nog leuke/lekkere dingen vandaan halen! heb zelf nog niet echt een idee, moet nog boodschappen doen
hier sowieso gekookte eitjes want die moet de oudste natuurlijk schilderen hahaha. verder heb ik zon opgemaakte salade en lekker turks brood. verder rozijnenbrood. dat was het. niets bijzonders dus. savonds gewoon normaal eten. weet nog niet wat of hoe
Croissantjes, kaiser broodjes, beschuit, roerei, bacon, aardbeitjes, verse jus d'orange, gewoon beleg. en in de avond weet ik nog niet.
Zondagmorgen niks, dan moet vriendlief werken en ik om half 7 op stal zijn om mijn paard te rijden en voor de rest van de dag te helpen met concours. Aangezien ik dan 's avonds waarschijnlijk nergens zin meer in heb wil ik stokbrood en toastjes met verschillende salades op tafel zetten. Maandagavond gaan we met zn 2tjes gourmetten.
de ochtenden lekker uitgebreid ontbijtje. en 1 avond gaan we gourmetten, en de andere avond gewoon normaal eten
Wij gaan maandag niet veel speciaals eten omdat we naar slagharen gaan. De andere dag is het lunchen/brunchen met zn 2-en en sávonds lekker gourmetten
1e Paasdag: paasontbijt (sapjes, eitje, broodjes, lekker beleg, croissantjes, roomboter) diner: gourmetten 2e Paasdag: paasbrunch (sapjes, broodjes, kaasjes, gerookte zalm, aardappelsalade, croissantjes, rijstsalade, vruchtenbowl, eiersalade, gevulde eieren) Diner: aardappelkroketjes, asperges met ham, ei en hollandaisesaus en een varkenshaasje
Christiano Ronaldo en Viktor Valdes :-D. Tenminste, dat zou ik heel graag op tafel willen! Ik weet het nog niet, wij zijn bij mijn schoonouders maar ik vermoed gourmetten.
1e paasdag gaat zowiezo niks worden hier aangezien mn kereltje aankomend weekend nachtdienst heeft (waardoor hij pas savonds rond 19.00 wakker is en rond 20.45 weer de deur uit moet) en ik dus alleen eten voor hem kook om mee te nemen naar het werk. 2e paasdag ook niet 'ontbijten', want tegen 08.00 is hij pas thuis (wel rest van de dag vrij, maar eerst slapen natuurlijk) en moet dus even kijken wat het wordt savonds. Ik denk ook wel iets in de trant van gourmetten, of gewoon een patatje/pizza. Iets makkelijks in ieder geval. Pasen is voor ons niet echt een dag om uitgebreid te doen, dat gebeurt wel met kerst.
bij mij komt er op tafel gekookte eitjes roomboter bolletje puntjes roomboter croissants kaas in vorm van een kuiken ambachtelijke achterham stokbrood.........