hier wel een expert op dankgebed en bitumen overlaag je bij lekkage of als het er echt slecht aan toe is vervang je het oude voor nieuwe inclusief onderlaag en vaak ook dakbeschot. Het siliconen verhaal gebruiken sommige prutsers bij lekkages die zitten bij afvoerpijpjes maar dat zijn oplossingen van korte duur. maar die verf is een coating geen oplossing voor lekkage’s ook niet na meerdere lagen. Hoe hebben ze het gefactureerd met welke omschrijving ts?
dit was precies wat de goede partijen idd zeiden. Jij kunt het veel beter omschrijven, haha. het was echt gedoe met dat dak, al die lui op je dak en door je huis. Maar zo blij dat we dat toen gedaan hebben. We hadden voor halve oplossing kunnen kiezen, maar toch voor de hele gegaan. Wel flink duurder dan tijdelijke oplossingen natuurlijk lekkage is zo naar. Wij hebben eerder ook kleine lekkage gehad en het toen ook beetje halfbakken op laten lossen. Daar koop je dan wat tijd mee. Dus snap je wel hoor @ts, dat je voor zo’n snelle oplossing bent gegaan. Je wilt er zo snel mogelijk vanaf en als je dan slecht advies krijgt….
Nou dit inderdaad en ik spreek inmiddels ook uit ervaring. Bij de woningbouwvereniging hebben ze daar een handje aan. Laat maar een bedrijf komen voor een siliconen/kitlaag en daar kun je het dan mee doen. 4 maanden later heb je dan opnieuw water binnen. Inmiddels is het bij ons al tig keer "gerepareerd" en ben ik ook nu weer in afwachting van een dakdekker (zie foto, excuses krijg de foto niet gedraaid) die opnieuw even wat bij "kit". Het hele dak gaat later dit jaar eindelijk vervangen worden hebben ze beloofd, maar in de tussentijd ben ik de hele tijd nerveus als het regent. En daarbij ook nog: vervolgschade is voor rekening huurder. Ben ik dan mooi klaar mee. TS: Ik hoop voor jullie dat e.e.a. duidelijk omschreven is op de factuur, dat je daar dan nog wat mee kunt en dat je diegene die verantwoordelijk is kan traceren.
Super herkenbaar. Wij hebben het hele platdak laten vervangen door Dakgroep Zuid. Daarnaast nog wat andere lekkages op het schuine dak laten verhelpen. 3000 euro. Later weer nieuwe lekkages gehad en een goede dakdekker laten kijken maar alles wat ze hebben gedaan. Conclusie: het was echt enorm prutswerk. Gelukkig bestaan zij nog wel en na veel ruziemaken zijn ze teruggekomen en hebben ze al onze punten aangepakt. Ga echt nóóit met dit bedrijf in zee! Ik hoop echt voor je dat je nog iets kan doen in deze zaak. Het is zo onrechtvaardig!