Het is nu echt de hoogste tijd voor een oplossing voor ons 'probleem', het zit namelijk zo: Mijn vriend is erg lang (2m) en daarom hebben wij een paar maanden geleden maar een extra groot bed gekocht. Opzich een super bed alleen 1 heeeeel groot probleem: het zijn 2 losse matrassen! Wij slapen nog steeds heel dicht tegen elkaar aan met als gevolg dat dus 1 van de 2 altijd in 'de spleet' ligt Dit tot grote #$^#%^# van ons beiden, want dit ligt écht verschrikkelijk. Nu zijn we dus opzoek naar iets waar we ooit van gehoord hebben: Namelijk 'iets' wat je tussen deze spleet kunt stoppen, zodat je hem opvult! Als er iemand is die ons kan helpen en ons kan verlossen van dit grote probleem: heeeeel graag! Bijv. of dit echt bestaat en waar het te koop is?
het bestaat echt..! Mijn schoonmoeder heeft er 1... Maar wara je het koopt? misschien bij een beddenspeciaalzaak?
Het bestaat idd wel. Volgens mij zijn te krijgen bij beddenzaken en ook bij Neckerman. Wij hebben er zelf voor gekozen om een topdekmatras te nemen. Dit omdat we gehoord hadden van kennissen dat de spleetopvuller eigenlijk niet echt werkte. En die topdekmatras bevalt ons uitstekend.
Dit werkt echter niet als je elektrisch verstelbare bodems hebt. Die moeten afzonderlijk van elkaar kunnen worden versteld. Pim
vragen bij een beddenzaak wij hebben hetzelfde probleem echt zo irritant en het ligt ook niet lekker. ik heb wel gehoord dat wanneer je zo'n dekmatras erop wil leggen dat, dat slecht is voor het matras
hoi hoi wij hebben hetzelfde probleem en de WIG zoals het genoemd word helpt voor geen meter ja de eerste 2 dagen en dan ook niet meer het beste wat je kan kopen is een topmatras dit is een volledig matras van ongeveer 10 centimeter dik wat je op je bestaande matras neerlegt wij hebben ook elektrisch verstelbare bedbodems maar vind het toch belangrijker dat ik lekker lig en eerlijk gezegd heb ik echt spijt van de aanschaf groetjes nathalie
Kun je bij een beddenzaak kopen, wij hebben er ook een. Maar onze volgende matras word echt weer 1 grote matras.
hey wij hebben ook 2 losse matrassen maar daar over heen ligt een bepaald speciaal matje wat de matrassen bij elkaar houd en daarover een dikke hoes wat een beetje dun achtig dekbedje lijkt en daarover heen de onderhoes en daar liggen wij bovenop....
wij hadden het zelfde probleem, zo'n spleet vuller kan je ook bij de ikea kopen. Wij hebben dus zo'n ding en daarboven op nog een lekker dik dekmatras, nu slapen we heerlijk tegen elkaar aan
ja we liggen nacht om nacht tegen elkaar aan.... hahaha zo afgesproken ene nacht ik bij hem andere nacht andersom
hier precies zo, en zo'n wig is niet dik genoeg... ik zat ook al te denken aan zo'n dekmatras, moet er toch maar eens aan geloven...geloof ik
Dat probleem hadden wij ook.Hebben uiteindelijk een nieuwe twee persoons matras gekocht. maar ja hebt idd ook beddenzakken, of je kan het proberen met een stevig 2 persoons onderlaken. je hebt ook iets van klittenband wat je er tussen kan doen.. maar weet ff niet hoe dat heet.
je kunt het beste zoeken naar een oplegmatras... dat is een "dun matrasje" wat je over je 2 bedden legt, dan maak je je bed op, op die manier is de "kier" ook weggewerkt... werkt perfect... kosten zijn verschillend...een "gewone" kost om en nabij de 100 euro... datgene wat jij bedoelt kun je o.a. hieronder bestellen (kosten 20 euro) http://www.bed4less.nl/page.asp?id=33&pid=652&pd=true succes. groetjes smoekie
Wij hebben ook zo'n opvuller, maar deze zakt steeds tussen de spleet. Het heeft dus niet zoveel zin. Ik zit er zelf aan te denken om een opdekmatras te kopen zodat ik niet iedere keer in de spleet val... .
wij hebben ook 2 aparte matrassen 2x 80cm (boxspring) maar daarover een oplegmatras van 160cm. echt ideaal en kost ook niet zo heel veel als je ze los koopt. voor een "speciale maat" zal ik even naar een beddenzaak gaan. succes!
wij hebben ook 2 lossen matrassen maar we hebben helemaal geen last van die spleet! Onze matrassen passen perfect in ons bedkuip en kunnen dus ook niet verschuiven. kus miek
je kan er indd een matraswig tussen doen of een opdekmatras er overheen en dan als een geheel opdekken met molton en hoeslaken dat scheelt heel veel alleen kan dit alles niet als je verstelbare bodems hebt want die moeten onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen succes liefs mieke
als je de dunnere varianten van een oplegmatras koopt kunnen die zelfs lekker in de wasmachine (ik heb en zwetende vriend), heerlijk fris! (o.a. bij Ikea, en de wig ook).