heeft iemand van jullie dit ook dat als je s'avonds je ogen dicht doet dat je dan dingen ziet? en ik bedoel dan letterlijk zien maakt niet uit wat heb dat vaak ben toch wel benieuwd wat dat is
Tja, je hersenen kunnen vreemde dingen doen, maar dat betekent niet dat er iets mis is. Er is wel een naam voor geloof ik, maar weet even niet welke. Je bent in ieder geval normaal hoor!
Ik zal het even aan een vriendin van me vragen, die is psycholoog en heb het er met haar wel vaker over gehad. Ik zie bv kleuren als ik aan iemand denk. Dat is ongeveer hetzelfde. Het komt erop neer dat je hersenen zelf beelden creeren. Dat gebeurt dus wel vaker, maar mensen raken dan snel in paniek of denken dat ze bovennatuurlijke gaves hebben Je bent gelukkig normaal hihi!
ik zie inderdaad ook vaak kleurtjes.. denk dat veel mensen dit wel hebben of niiet? soms zie ik ook babys stom misschien omdat ik er erg veel mee bezig ben
ik noemde dit als kind tv kijken in mijn ogen....In het donker ogen dicht en dan idd beelden en zo zien....weet niet hoe het heet.......
Dat van die kleuren herken ik niet maar wel van de muziek, ik woedt vaak wakker met een liedje in mijn hoofc Ook droom ik vaak over gevoelens, dan kom ik bv iemand tegen die hetzelfde voelt als mijn oma. Het vreemde is alleen dat het altijd een soort van lichamen zijn zonder gezicht. Groetjes Anita
Ik heb wel heel vaak 's nachts dat ik wakker word (althans dat denk ik ) dan zie ik iemand naast ons bed staan. Als ik dan echt goed wakker word en goed kijk zie ik dat er niemand staat Schrik me toch wel iedere keer weer wezeloos
heb ik ook heel vaak,of ik zie spinnen boven me(die ik dan echt wegsla) of dingen die echt op me afkomen, heb zelfs mn vriend een keer wakker gemaakt omdat ik "zag" dat er een vrouw op het overloop stond. die is nog gaan kijken met een duffe kop,maar er was natuurlijk niemand
Dat ken ik dus ook ,helaas sliep ik een keertje bij iemand anders die een bedlampje boven haar bed had hangen. Ik zag daar toch echt een spin in en heb het hele ding van de muur gerukt Groetjes Anita
haha ja precies dat heb ik ook Ik stoot manlief dan ook altijd aan en besef dan dat het niet echt is. Gelukkig weet hij daar 's morgens nooit meer iets vanaf
die van mij helaas wel,die vraagt me de volgende morgen of ik hem in vervolg alsjeblieft s'nachts met rust wil laten omdat ie wil slapen. hij zegt dat ik dan zelf maar moet gaan kijken,echt een held op sokken