Net gingen dochter, oudste zoon en ik naar de kapper. Is van een grote keten, in de kapperszaak zitten altijd wat kapsters, maar geen leidinggevende. We zijn er nu voor de 3e keer geweest, dus niet zo heel lang klant. Mijn dochter ging eerst: Het begon al dat de kapster vond dat haar haren niet geknipt hoefde te worden, was nog niet nodig (geen puntjes) Maar haar haren zijn dus lang en groeien heel hard, dus af en toe wil ik er een stukje af. Dus dat zei ik, dat ik héél lang niet mooi vind voor een 4 jarige. Nou, ZIJ vond van wel....... Daarna ging ze kammen en er zaten wel heel veel klitten in.....Tja, dat kan, dochter heeft gespeeld, haren waren uitgezakt, dat is ook de reden dat ik het niet te lang wil. Nu is het zo dat mijn dochter een kruin in haar pony heeft, als die rond geknipt wordt, heeft zij altijd een gekke piek, die naar het midden slaat, die dus langer is. Zo lijkt het net of er een stukje over is geslagen, ik vind het slordig staan en dochter heeft daar ook last van (gaat af en toe scheel kijken hiervan) Dus ik had duidelijk gezegd dat ze daar op moest letten. Maar recht knippen was niet mooi, aldus kapster, vooral niet als ze het los heeft (en dat heeft ze niet, ze is VIER, geen 12) Ze heeft het altijd in een of twee staartjes, vlechtjes etc, ik hou van netjes opgestoken haren. Dochter wil nooit schuifjes in, dus kan ik het ook niet vastzetten..... Dus dochter was klaar, moest haar haren weer in de staart, zegt ze: Kun jij dat nog niet zelf??? Nee, natuurlijk niet: ze is 4!! zoon was aan de beurt, dus ik kijk naar haar pony, zit het dus met die gekke piek weer in haar oogjes. toen zoon klaar was gezegd, dat ik dat niet wilde, of ze er weer even naar kon kijken. En dat kon niet anders geknipt, dat kwam door die kruin, dat groeide wel weer bij......:x Dus ik zei, dat ik wilde dat ze die pluk gewoon wegknipte, wat ze na veel discussie met tegenzin deed. Daarna ging ze per direct met pauze, ze liep ook zo naar achteren Nu zit het prima hoor, daar gaat het natuurlijk nu niet om, maar ik vond haar zó vreselijk onbeschoft en raar doen, dat ik overweeg om een klacht in te dienen bij haar leidinggevende/het bedrijf. Normaal ben ik helemaal niet zo, maar ben best flink pissig :x Wat vinden jullie: overdrijf ik, of toch gewoon doen?
Ik vind niet dat je zeurt. Je geeft duidelijk je wensen aan en ik vind het knap onbeschoft dat ze zo haar eigen mening doordramt. De klant is koning toch? En je hebt het op een nette manier aangegeven. Ik zou dus gerust een signaal afgeven dat je hier niet blij mee bent.
Daar zou ik zeker wat van zeggen. Jij bent klant en jij geeft aan wat je wilt, zij mag uiteraard gewoon haar mening er over geven maar als jij als klant aangeeft dat jij het niet wilt zoals zij het aangeeft dan heeft zij zich daar gewoon aan te houden. Klant is Koning toch?
Ik zou een andere kapper zoeken en er geen aandacht meer aan besteden. Zonde van je energie. Wat een muts.
Wat een rare gang van zaken... Ik weet niet of ik een klacht in zou dienen maar ik zou er in ieder geval niet meer naar toe gaan!
Ik had dat onbeschofte stuk vreten al zeker 3x aan d'r eigen haren over de toonbank getrokken!?! Mond houden en je werk doen?! Jj bent de klant en het is jou kind! Klaar! Dikke klacht indienen dus!
Ik ben zelf kapster en ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om zo tegen klanten te doen! Gewoon een klacht indienen hoor!
Misschien was het gedrag van de kapster een beetje vreemd maar een klacht indienen vind ik onzin. Ik denk ook niet dat je erg serieus genomen wordt als je zegt: "De kapster vond dat het haar van mijn dochter nog niet geknipt hoefde te worden. Vervolgens wilde ze geen pluk af knippen om te voorkomen dat het haar scheef zou worden"
Maar nu de pluk weg is, zít het niet scheef! En ik vind het zelf wél raar als een kapster zegt dat haar haren nog niet geknipt hoeven te worden, dat maak ik toch zelf wel uit?
Ik zou wel een klacht indienen en er inderdaad niet meer heengaan. Al wil jij kort stekeltjeshaar bij jezelf of dochter, of groen of weet ik wat. Je komt toch daar om je haar te knippen, advies geven mag, maar op deze manier.. Jeetje.
Zeker weten een klacht indienen! Als JIJ wilt dat de haren van je dochter geknipt worden dan moet ze dat gewoon doen, als JIJ vraagt die pony anders te doen dan hoort ze dat gewoon te doen! Het is ronduit onbeschoft dat zij tegen jou als klant zegt hoe zij het ziet bij JOUW dochter, ik zou zeker een klacht indienen en er niet meer naartoe gaan!
Ik had er direct wat van gezegd, is het niet tegen haar (omdat ze naar achteren liep), dan tegen degene bij de kassa. Niet netjes van zo'n vrouw, zo behoudt je geen klanten als ze dit bij iedereen doet.
Ik zou hier echt geen klacht voor indienen.. Het is niet professioneel hoe zij jullie heeft behandeld maar een klacht, nee. Ik zou of een andere kapperszaak zoeken of een andere vaste kapper nemen.
Ik was eigenlijk perplex. Maar was wel duidelijk boos hoor, dat is de andere kapster echt niet ontgaan. En voor degenen die het zeiden: Nee, ik ga daar ook niet weer heen.