Nieuwe betaalbare inboedelverzekering afsluiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Vigi, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigi

Vigi Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik ben me nu al een paar dagen aan het verdiepen in onze inkomsten en uitgaven ( ploeg alles elk jaar een keer goed door ). Nu vind ik dat ik best veel betaal aan mijn inboedelverzekering van Interpolis, €53,98 om precies te zijn. Ik ben opperbest verzekerd, vind dit ook erg belangrijk! Iemand een tip waar ik ook zo goed verzekerd kan zijn ( inboedel, rechtsbijstand, buiten de deur, doorlopende reisverz. etc ).

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Per jaar neem ik aan?

Wij hebben ook interpolis. Hij is iets duurder. Maar ik ben vroeg jaar een keer uit kosten besparing overgestapt. En k ben echt met hangende pootjes weer terug gegaan.
    Ik vind service net iets belangrijker dan die paar euro..

ik ging toen naar nationaal spaargeld. .

3. Vigi

Vigi Niet meer actief

Ik betaal 53 euro per maand. Ben heel tevreden over ze, daar niet van.. was benieuwd of ergens zo'n zelfde service was voor minder per maand

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113

Is die ca. 54 euro voor je hele verzekeringen pakket? inboedel, rechtsbijstand, buiten de deur, doorlopende reisverz. etc ?
    Dan zou ik eerder kijken of je alles hiervan wel echt nodig heb als je wilt besparen, dus is de doorlopende reisv. wel echt nodig, en is hij bijv. werelddekkend terwijl je alleen maar in europa op vakantie gaat. even goed kijken of er geen dingen dubbel zijn verzekerd.

5. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Wij hebben alles verzekerd bij interpolis incl auto en wij betalen maar 71 euro.
    auto allrisk, inboedel, doorlopende reisverzekering enz
    doordat wij het complete pakket hebben krijgen wij ook de maximale korting.
    1x in de 5 jaar laten wij ons pakket nakijken of alles nog up to date is.
    misschien een optie om alles onder 1 verzekering te zetten voor een hogere korting?

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik betaal maar 34,79 voor:

Inboedel all risk
    glasverzekering
    opstal verzekering
    rechtsbijstand
    extra glas ivm serre
    aansprakelijkheidsverzekering
    tuinverzekering

Bij centraal beheer.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klaverblad. Weet niet precies wat we betalen, maar minder dan de hier genoemde bedragen en ze doen nooit moeilijk met uitkeren.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind die premie wel ontzettend hoog als het alleen voor de inboedel is. Heb je een rieten dak of zit je in een houten chalet?

9. Vigi

Vigi Niet meer actief

Heb het er niet heel duidelijk neergezet, maar is inboedel, aansprakelijkheid, buiten de deur, doorlopende reisverzekering, rechtsbijstand etc. Auto is verzekerd bij Ohra.

10. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij betalen 24 per maand voor:

inboedel verzekering all risk
    rechtsbijstandverzekering

bij centraal beheer

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oké dat verklaart inderdaad wel veel voor die premie. Is je polis in de afgelopen 3 jaar nog eens doorgenomen, anders zou ik daar voor bellen. Wellicht moet er het een en ander nog aangepast worden. En is je polis geprolongeerd na 4 augustus 2014? Is dat het geval dan zit je al onder de nieuwe voorwaarden en die zijn wel gunstiger.

12. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Wij betalen 37,48 per 3 maanden voor de inboedel en als er buitenhuis iets gebeurd

Deel Deze Pagina