misschien geheel onterecht hoor... maar gisteren vlak na het eten zei Lentefee via de msn dat ze last van haar buik had en zich niet zo tof voelde... Ik heb haar sindsdien niet meer online gezien en ook hier niet... terwijl ze normaal de hele dag wel maffe opmerkingen maakt hier! Aangezien zij ook een decembermama is en er een vloek op ons lijkt te rusten hoop ik dat iemand anders haar wel online heeft gezien? Op mijn PB reageert ze niet
Ik mag toch hopen van niet zeg! Inderdaad wel een beetje vreemd dat je nog niks van haar hebt gehoord en dat ze vandaag nog niet online is geweest (ik heb d'r in ieder geval niet online gezien) He gatsie... hopelijk is gewoon alles goed!
Ik hoop het niet....die moet nog ff blijven zitten hoor, er is nu genoeg ellende geweest bij decembermama's! Hopelijk ligt ze gewoon even lekker in bed, omdat ze een beetje ziekjes is..... ... ...zucht en Meliske horen we ook al niet, het wordt een beetje stil hier, in de zin van onrust door stilte van normaal veel aanwezige dames!
oei , ja het viel me ook al op vandaag normaal lees ik rustig alles door na m'n werk en moet ik steeds opnieuw terug lachen met wat lentefee schrijft maar moet eerlijk zeggen dat ook ik haar vandaag nog niet ben tegengekomen hier en ze had buikpijn gisteren? nu maak ik mij ook wel een beetje zorgen hoor hoop dat alles goed met haar gaat, ik gun het ze van harte ik wil ook wel weten hoe het met haar gaat hoop dat het niets is en ze heel erg snel terug op het forum verschijnt
Nu ga ik even speculeren hoor...maar zou ze missschien geblokkeerd zijn? Las vorige keer toevallig een topic over lentefee en iets over een PB naar iemand maar dat topic was na 10 minuten alweer verdwenen. . . . (waren klachten geloof ik) Goed verder weet ik het fijne er niet van hoor.
Meliske heeft een topic in de vlinderlounge. Over lentefee kan ik kort en bondig zijn, die heeft een ban. Voor info, graag mailtje naar Lotte of een pb naar 1 van de moderators. deze zet ik nu op slot, want een hele discussie waarom wel/niet gaan we hier niet voeren. Groetjes Natasja
Weet het natuurlijk absoluut niet zeker hé! Maar daar moest ik als eerste aan denken! En idd liever dat dan iets met haar zelf of de baby!