ik ben op zoek naar leuke loco boekjes, zowel bambino loco als mini loco. nu zijn er heel wat boekjes te koop, maar zodra mijn zoon het door heeft, doet hij het hele boekje in 1x, en daarna zijn we 'uitgespeeld'. als ik een poosje later het boekje er weer bij pak, blijkt hij alles nog te kennen van de vorige keer, en dus vind hij er niets aan. de eerste 5 pagina's legt ie de steentjes nog keurig neer, maar daarna zegt ie dat hij het niet leuk vind en loopt íe erbij weg. ik zou eigenlijk álle loco boekjes wel willen, maar als hij er na 1x zat van is dan is dat wel een dure hobby. ik heb gekeken in de bibliotheek en speel-o-theek, maar daar hebben ze ze niet?? tot mijn verbazing... weet iemand nog een manier om alle boekjes te verzamelen, desnoods ingescand oid? mochten er meer mama's zijn met deze vraag, misschien kunnen we voor elkaar de boekjes scannen oid?? een printje op dik papier is zo gemaakt spaart heel wat euries uit
vera dankje voor de tip kan ik ook wel gebruiken met iris kan veel mino loco boekje als zo goed ze heeft er zelfs 1 vanaf 6 jaar die ze met gemak doet ( deze niet ebwust gehaald haha niet goed gekeken met bestellen maar ze kan hem dus goed ..
Mijn dochter is 2,5 dus wellicht de moeite waard om aan te schaffen. Hoe werkt het systeem? Nog als "vroeger" op de lagere school? Eén doos en verschillende boekjes? En waar kun je het kopen? Als kind vond ik het altijd erg leuk!
@marjan zo werkt het ja Ik heb de baminoloco met een nijntje boekje aangeschaft bij lobbes. verder heb ik voor de ts geen tips, wel dat mjn zoon van 4 t ook erg leuk vindt.
Voor wat oudere kinderen staan er bladen voor (mini-)loco op www.juf-hannah.nl Misschien kun je aan de hand daarvan ook eens zelf een blad maken. Ook leuk.
Met 2.5 jaar kan je het zeker weten proberen en de meeste speelgoedwinkels hebben de boekjes wel liggen het is een beetje zoals vroeger een doosje en verschillende boekjes In de boekjes staat wel uitgelegd hoe het moet ..