Ben op zoek naar een complete kinderwagen. Het liefste van bugaboo. Heb zelf een klein autotje dus moet niet teveel ruimte innemen en wandel graag met de hond door het bos dus goede wielen. Het liefste koop ik iets waarmee ik gelijk klaar ben dus waar van alles bij zit. Ben me nu pas net aan het orienteren dus heb ook niet echt een idee wat ik allemaal nodig heb, tips zijn welkom....dan kan ik ook wat beter op mp zoeken
Zoals Amy al zegt. Ik heb een bugaboo te koop. Compleet met voetenzak, parasol en adapters voor maxi cosi.
Ik heb een mura 4 staan. Wagenbak is inklapbaar en dus klein. Wagen zelf is ook klein op te klappen. Kan je natuurlijk foto's sturen en de wagen eventueel verzenden.
Ik heb een quinny te koop reiswieg, adapters, voetenzak, parasol, maxicosi (1 of 2) en zo'n stoeltje zegmaar. Mag weg voor 150 euro. Pb me maar voor fotos
Hier uit Waalwijk, noord Brabant, een quinny Speedi SX met reiswieg, buggystand, adapters, luiertas, pompje, regenhoes en voetenzak. ⥠Prima complete Quinny Speedi SX combiwagen - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Bij de advertentie staat 75,00 .. Maar voor 60,00 mag hij compleet weg