Haii! Ik ben op zoek naar leggings, jurkjes, shirtjes, haarknipjes etc. met panterprint in maat 68/74. Maar andere dierenprint vind ik ook leuk. Heb al een vestje van de h&m, hellokitty setje van de h&m heb ik ook, maar ik wil meer. Dus heb je iets liggen, dan hoor ik het graag!
het zijn kleintjes echt mooi mijn dochter heeft ook weinig haar ideaal voor hihi zal eens foto ervan maken
Waarom mag jouw dochtertje dat niet? Omdat je hebt gehoord dat een baby niet onder een dekbed mag slapen of is er een andere reden? Als het de eerste reden is: je kunt gewoon een dekentje ipv dekbed in het overtrekje doen.
Nou dat eerste idd, hoorde er overal dat het niet mag. Maar opzich, zou t ook in n dekenje kunnen ja. Wel slim, nooit zo overna gedacht. Vandaag ff overleggen met vriendlief & bestellen maar
er past gewoon een normaal dekentje in hoor! Staat juist super leuk, ik heb maar kort lakentje_dekentje gebruikt, dekbedovertrekje is zoveel makkelijker en vind het mooier en leuker. met echte kou heb ik er zelfs 2 dekentjes in
Inderdaad het dekbedovertrek van de H&M! Heb 'm ook en hij is echt super schattig En als je hem nu nog niet wilt gebruiken, zou ik 'm wel vast kopen voordat ie straks misschien uit de collectie gaat..