Hallo, De site van marktplaats is vernieuwd, nu kan ik niet meer vinden waar ik het aantal resultaten per pagina in kan stellen.... Wie weet dit?
Ik begreep idd dat er een nieuwe pagina moet zijn alleen als ik naar marktplaats.nl ga dan zie ik niks veranderd. Apart zeg! Sorry kan je dus even niet helpen
Klopt ja. Ik vind het iig geen verbetering! Ik heb nog niet ontdekt waar je het aantal resultaten per pagina kan veranderen. Vraag me af of dat uberhaupt nog kan..
Volgens mij kan dat niet meer.. Ik moet zeggen, met plaatsen van nieuwe advertenties is het heel makkelijk hoor, deze vernieuwde site Voor de rest moet ik het nog uitvogelen...
Ik ben ook even aan het zoeken geweest maar ik kan het ook niet vinden.. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik dit nu een verbetering vind..
Ik vind het maar irritant als dat niet zou kunnen! Ik zette um eerst altijd op 100, nu moet ik om de haverklap een pagina omslaan!
Hier ook sinds gisteren nieuwe mp en dat vroeg ik me ook al af. Doe zelf nlk. altijd fotogallerij en dan 100 resultaten. Vind het nu bloedirritant om zo vaak te moeten bladeren..
o gelukkig ben niet de enige die de nieuwe mp niet snapt, vreselijk vind ik het, voorheen had je ook altijd, kijk in uw wijk, lekker neuzen, maar nu.............. kan niks meer vinden, ik vind het een RAMP
Ik heb een aantal specifieke dingen te koop. Bij de oude marktplaats kon je bij het zoek vakje iets invullen en dan aangeboden of gezocht aanvinken. Ik kan nu niet vinden waar en of dat nog kan iemand een idee?
Ik ben ook nog geen fan. Ik heb ook geen zin om er op te kijken. Terwijl ik voorheen graag op zoek ging naar van alles. Het lijkt chaotischer. Maar goed ms is het wennen?
Op de mp site staat dit: Vraag "Waarom kan ik het aantal advertenties per pagina niet verhogen?" Antwoord Het aantal getoonde advertenties per pagina zal omhoog gaan. Op dit moment is het niet mogelijk om zelf aan te geven of er 25, 50 of 100 advertenties per pagina getoond worden. Hier wordt wel aan gewerkt. Inmiddels is de grote fotoweergave al aangepast van 25 naar 50 foto's per pagina.
Ik heb even gekeken, maar dat is inderdaad eruit gesloopt. Voor de naam van het product dan maar Gezocht: zetten?
Ik vind vooral het plaatsen van advertenties, je advertenties aanpassen of reserveren bieden of juist je bod intrekken, reageren op ene bod, er veel beter op geworden, tuurlijk is het nog even zoeken maar tot nu toe geen grote problemen tegen gekomen. Al is het kijken even wennen
Vind het heel irritant geworden. Kijk in je wijk vind ik niet meer terug terwijl ik het veel gebruikte
Ben er ook geen fan van, kan het aantal niet meer aanpassen en als ik dan nu op iemand haar bod reageer dan krijg ik zelf de mail die ik verstuurd heb en dat is dan niet kopie van. Klopt dus nog niet helemaal.