Hoi zonnige zonnebloempjes van me, Ok, ik heb een kat. En die kat is in alle opzichten, gewoon een kat. Behalve dat het een kat is, met een fetish... Een fetish voor plastic. Ze verzameld al het plastic in de buurt om die dan heel leuk en aardig enzo bij ons in de tuin voor de schuifdeur te dumpen onder luid gemiauw en geprrrrr. Leuk, een milieubewuste kat, en we ruimen elke keer de plasticprooien op. Denk aan: Verpakkingen van kerstboompieken, vuilniszakken, broodzakken, plastic bekertjes, luierverpakkingen, 6pack bierverpakkingen, AH tassen, bigshoppers van de Lidl, Aldi tassen, drankverpakkingen, platgetrapte colaflesjes etc etc. Je kan het zo gek niet bedenken, alles ligt er, zolang het van plastic is. Nu zijn we dit weekend met de tuin bezig geweest. Haal ik de beschermhoes van de tuinset eraf. Wat ik daar zag, omg. Het leek het recycleperron wel. De HELE bank lag vol met plastic verpakkingen.We hebben haar plastichol ontdekt en daar was ze niet blij mee. Zie onderstaande foto: hebben jullie huisdieren ook wel eens van die idiote verslavingen?
Haha geweldige kat heb je een van onze katten is gek op een bepaald soort pluizige sokken. Dat is dus zijn prooi. Die wordt vaak s avonds laat luid miauwend voor mijn voeten gelegd. Als ik die sokken aantrek dan trekt hij ze gewoon van mijn voeten af haha!
Hahaha, fantastisch! Ik ben blij dat die van mij dat niet doet.... Hier alleen in de herfst steeds naaktslakken die in zijn lange vacht blijven hangen en dan mee naar binnen genomen worden.
Hahahahaha....gelukkig niet herkenbaar. Wat een kleine donder is het toch om plastic te gaan verzamelen in de buurt. Mijn kat is wel gek op plastic om er aan te likken, maar dat blijkt algemeen bekend te zijn dat dat vet wat er in zit heeeerlijk is voor katten. Maar om nou plastic te gaan verzamelen...?! Gek beestje
Leuke is, dat ze heel klein is, echt een minikatje. En vorige keer zag ik haar lopen met een hele grote zwarte vuilniszak. Ze is zelf ook zwart, dus je zag haar niet. Je zag alleen een grote vuilniszak over de weg gaan en de hoek om verdwijnen.
Geweldig! Onze kat haalde altijd het papier uit het fax, was toen nog de oude variant met thermopapier, en bracht die dan naar baasje naar de zolder. Wel dan al met gaatjes, was ook zo lief. En inderdaad, beter dan dode beestjes! Kat van schoonmoeder heeft altijd kikkers gevangen en dan voor de bank in de woonkamer gelegd.
Ze lijkt sprekend op onze kat - helaas doet die van ons hetzelfde met muizen. Gemiddeld vegen wij per dag (ongelogen) minimaal zo'n 5 muizen van de stoep. Sommigen in tact, anderen half opgevreten...
Ja! Die van ons heeft een tasjes-fetisj. Hij eet ze helemaal op, met als gevolg drollen die bijvoorbeeld mediamarkt-rood zijn.
Oh, dat gaat een keer mis zou je zeggen... Maar nu ik dit lees bedenk ik me ook weer dat mijn kat piepschuim eet.
Hahahahaha geweldig!!! Mijn kat die ik met mijn ex had die spoelde steeds de wc door. Haha zat ie daar weer op de knop met een brutale kop. En naar beneden kijken tijdens t spoelen, hij vond t echt prachtig. Mijn huidige kat heeft maar 1 ding, hij jat de speentjes van mn zoontje. Hij gooit ze door de kamer en loopt met zo'n heerlijk afgekauwd speentje in zn bek door de kamer, geeeeen gezicht! Ben helaas steeds te laat met een foto maken.. Bij het gebrek aan een hele speen is mn zoon wel gestopt met speensabbelen dankzij de kat
Ohw wat een geweldig beestje. Onze vorige poes hield van handtassen. Mooie volle handtassen. Als zo'n tas dan nonchalant naast het vrouwtje op de grond stond dan dook hij erin... opzoek naar zijn grote geluk... Een tampon Met dat ding in zijn bek liep hij dan naar de waterbak, wierp de tampon er in en staarde luid spinnend van genot naar het opzwellen van het ding... Tja...