Hoi, zoek je mt 74 voor nu of voor het voorjaar /zomer. Als het om voorjaar / zomer gaat dat heb ik veel kleertjes in de aanbieding. Zie ook mijn advertentie bij "te koop aangeboden".
Ik heb ook e.e.a bij te koop staan in maat 74. O.a. een pakketje. Misschien even een kijkje nemen.http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/184746-baby-barb-set-adidas-gympen-meer.html
Hallo, ik heb hier nog wel een kledingpakket liggen in maat 74 voor slechts 15 euro. De kleding kan evt. ook per stuk worden gekocht. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een pb. Ik kan je per e-mail eventueel ook nog wat detail foto's sturen. (Niet alles staat op onderstaande foto.) - rode trui GIRL (Imps&elfs) - roze tuniek/jurkje (H&M) - spijkerjurkje / overgooier (H&M) - roze maillot - oranje rokje met bloemen (Prenatal) - gestreepte badstof romper lange mouwen - spijkerboekje met golvende onderkant en roze stiksels (handgemaakt) - spijkerbroekje (Babies Wear) met speelse accenten, staat niet op de foto - roze/wit gestreepte broek (baby GAP) (er staat 18-24 maanden in, maar hij valt als maat 74-80) - 2-delige lichtroze pyjama (is iets verwassen, krijg je er daarom gratis bij) - witte romper korte mouw met afbeelding van Takkie, de teckel van Jip en Janneke
ik heb ook nog wat, hier staan fotos: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! je kunt het beste reageren via pb (kan ik niet missen dan)
hoi,, ik heb ook nog wat liggen van maatje 74 kijk even bij me advertenties bij te koop.. misschien zit er wat voor je tussen. groetjes