Gezocht; positie-rokken en jas

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door nijntje667, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje667

3 mei 2011
    58
    0
    0
    lekker huismoeder zijn ;)
    Hallo,

Ik ben op zoek naar leuke positierokken. Nu houd ik niet zo van spijkerokken en rechte rokken enz. en merk ik dat er verder niet heel veel keuze is in de winkels.

Waar ik wel naar op zoek ben, zijn bijv rokken met meerdere laagjes, doorschijnende stofjes als voile en a-symetrische rokjes. Op mp word dit ook maar mondjesmaat aangeboden en vroeg me af of hier misschien iemand nog wat heeft liggen? Het liefst in het zwart of grijs, maar ook bruin en evt paars zijn welkom (in ieder geval geen wit ;) )
    Ik heb maat S/M (maat 38) met mijn gewone rokken.

Ook ben ik nog op zoek naar een leuke (voorjaars/zomer) positiejas in het zwart of grijs. Ook hierbij heb ik mt S/M. Het hangt er vaak een beetje vanaf of ie 'van boven' ook wat ruimer is, maar ik neem aan dat hier bij positiejassen al wel een beetje rekening mee word gehouden... hihihi

Als iemand nog wat heeft liggen hoor ik het graag :)

Groetjes, Ellen

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zou eens bij H&M kijken bij de gewone mode.
    De rokjes vant voorjaar zijn veel met elastiek aan de boord zag ik.
    Dit kan prima tot een week op 30, ligt aan de grote van je buik natuurlijk.
    Ook Zeeman en scapino heeft wel eens van die rokjes.
    Zag wij Wibra ook een laagjes rokje met dunnen stof hangen met elastiek maar deze vond ik vrij kort voor een zwangere buik.

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi, ik heb een setje (rokje en wikkelvestje) de aanbieding, als je er belang bij hebt, wil ik je wel een foto sturen, het is van het merk noppies, en zat erg lekker, en stond leuk.
    De hoofdkleur van het rokje is bruin.

4. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    heb deze twee rokken zijn maat 36/38

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb nog een leuk zomerrokje liggen van miss etam. Deze is zwart met kleine gekleurde bloemetjes en met laagjes. Ik wil wel foto's maken bij interesse, pb me dan maar even.

Deel Deze Pagina