Hoi meiden, Ik kleed mijn zoontjes graag in de klassieke merkkleertjes Lees: Pointer - RL - Tommy Hilfiger - Lacoste - McG - Burberry. Ik koop heel veel nieuw!! Maar soms heb ik ook wel eens contact met een moeder die het na 1 ronde alweer door wil verkopen!! Had hier eerst een leuke moeder waar ik haar kleertjes van kocht.. Die waren met zorg gewassen en nog heel mooi! maar helaas onze kindjes dragen nu dezelfde maat. Wie wil aan mij kleertjes door verkopen?? Via de mail dan met foto's?? Het gaat om de volgende maten: 1e zoontje: Maat 104 2e zoontje: vanaf maat 74 Ik ben benieuwd! Zie jullie reactie misschien wel tegemoet Liefs via pb! Groetjes Jannn
Ik heb twee pointer t=-shirts in maat 80 Marktplaats.nl > T-shirt met capuchon van Pointer - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > T-shirt van Pointer - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
Ik zoek echt een moeder die net als mij veel merkkleding koop, zodat ze het aan mij kan doorverkopen!
Hoi, Ik heb geen grote hoeveelheden, maar heb wel wat liggen: * Esprit overhemd maat 86 * Overhemdje Tom Tailor maat 104-110 * Een soort dunne trui, (lijkt een polo over een longsleeve in mooie kleuren.) maat 92, maar valt wat klein. Als je hier interesse in hebt, kan ik je foto's mailen. met vr. gr, kikker2
Bedankt Kikker!! Nee geen interesse sorry! Ik bedoel echt de mooie overhemden van Tommy Hilfiger, Gant, RL, Burberry.. En de polo's en broeken etc.
Kan je niet helpen, maar misschien kan jij je kleertjes weer aan mij doorverkopen? Verder heb je op kleertjes.com veel merkleding in de sale voor weinig. Leuke blousjes van Pointer etc voor 8.
Ik heb 1 jongen van bijna 5 maanden, jammer dat het valer is geworden. Maar kleding die nog prima een ronde meekan zou ik graag overnemen
@ Ringeling: Mijn zoontje en jou zoontje zijn ongeveer even oud.. Dus overnemen gaat dan helaas. @ sidmick: Mijn zoontje draagt nu zelf 68 en de merkdingen krijg ik nog niet over mn hart om weg te doen! Sorry!! Als ik ooit nog een keer zwanger zou raken en het is een meisje gaat alles weg!
Aaaaah wat lief!!! De jongste zit nog in 68 nu en de oudste nog in 98 dus ik denk dat ik binnen kort eens bij jou kom winkelen
Jammer he meid!!! Ik heb nu leuke kleren maat 104 gekocht. Maar polo's van burberry! Maar die ga ik bewaren voor Ruben De kleren van Joas kan ik misschien dan wel weer doorverkopen aan jou Even kijken hoe het groeien verloopt!!
Haha, ik zag in het boekje van de bijenkorf een gave set van burberry tot 104! Echt een mooi koopje!! Een zwembroek en polo voor 65 euro! Ik ga hem misschien voor beide aanschaffen maar zeker weten voor de oudste!